Record Details

Проблеми відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710783/
 
Title Проблеми відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання
Problems of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training
 
Creator Мороз, Ірина Володимирівна
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description Автор розкриває проблеми відбору та структурування змісту шкільних підручників історії в контексті дослідницького навчання, зокрема виділяє чинники, які сприяють організації дослідницької діяльності учнів та мають бути враховані при відборі та структуруванні змісту шкільного підручника історії. Зазначається, що дослідницька діяльність учнів в процесі роботи із змістом шкільного підручника має ґрунтуватися на опрацюванні різноманітних джерел інформації (історичних джерел, наукової, публіцистичної, художньої літератури, карт, ілюстрацій, фотоджерел, музейних експонатів тощо), що дає учням змогу самостійно, а на початковому етапі з допомогою вчителя, розкрити сутність історичних подій, явищ, процесів, охарактеризувати діяльність історичних осіб, характеризувати та порівнювати суспільний устрій, релігійні погляди і культурні здобутки народів минулого, оцінювати внесок цивілізацій у світову культуру тощо.
The author reveals the problems of selecting and structuring the contents of school history textbooks in the context of research education, in particular, identifies the factors that facilitate the organization of research activities of students and should be taken into account when selecting and structuring the contents of the school textbook of history. It is noted that the research activity of students in the process of working with the contents of the school textbook should be based on the processing of various sources of information (historical sources, scientific, journalistic, fiction, maps, illustrations, photo sources, museum exhibits, etc.),which enables students to independently, and at the initial stage, with the help of a teacher, to reveal the essence of historical events, phenomena, processes, to characterize the activities of historians, to characterize and compare the social structure, religious views and cultural achievements of the peoples of the past, to assess the contribution of civilizations to world culture, etc.
 
Publisher ТзОВ «Трек-ЛТД»
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710783/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%86.%D0%92.%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8%20%D0%B2%D1%96%D0%B4%D0%B1%D0%BE%D1%80%D1%83%20%D1%82%D0%B0%20%D1%81%D1%82%D1%80%D1%83%D0%BA%D1%82%D1%83%D1%80%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D0%B7%D0%BC%D1%96%D1%81%D1%82%D1%83.pdf
- Мороз, Ірина Володимирівна (2018) Problems of selection and structuring of the content of school history textbooks in the context of research training In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції ТзОВ «Трек-ЛТД», м. Київ, Україна, pp. 112-113.