Компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710782/
|
|
Title |
Компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії
Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history |
|
Creator |
Мороз, Петро Володимирович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
93/94 History |
|
Description |
Автор висвітлює компетентнісно-діяльнісний підхід до побудови системи завдань шкільного підручника історії, розкриває основні методичні вимоги до формулювання умови завдань шкільного підручника історії. Зокрема зазначається, що система завдань підручника історії має забезпечувати використання учнями відповідних методів і методології історико–соціального дослідження при аналізі відповідних типових сюжетів, спонукати їх вчитися ставити запитання й усвідомлювати мету діяльності, прогнозувати, здійснювати самоконтроль та самокорекцію, оцінювати якість виконаної роботи.
The author highlights the competence-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history, reveals the basic methodological requirements for the formulation of the conditions of the tasks of the school textbook of history. In particular, the system of tasks of the textbook of history should ensure that students use the appropriate methods and methodology of historical and social research in the analysis of relevant typical subjects, encourage them to study questions and understand the purpose of the activity, predict, perform self-control and self-correction, evaluate the quality of work performed. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710782/1/%D0%9C%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B7%20%D0%9F.%D0%92.%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D1%96%D0%B4.pdf
- Мороз, Петро Володимирович (2018) Competency-activity approach to building a system of tasks of the school textbook of history In: Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта – 2018: трансформації та інновації в освіті у глобалізаційному світі: матеріали ІІ Міжнародної наук.-практ. конференції Інститут педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна, pp. 114-115. |
|