Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27125/
|
|
Title |
Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі
|
|
Creator |
Бокша, А. А.
Сорочинська, О. А. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
LB1501 Primary Education |
|
Description |
Характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах наступності та неперервності. Найефективніше даний процес здійснюється, при наявності прямих зв’язків між різними гілками освіти (дошкільної і шкільної), які допомагають ліквідувати прогалини у змісті освіти та структурі навчального процесу. У законі України про освіту говориться про те, що саме наступність – одна з обов’язкових умов, що забезпечує здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти. Сучасний стан проблеми наступності характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань та неоднозначністю їх трактування і має комплексний, міждисциплінарний характер. |
|
Publisher |
Przemyśl
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27125/1/%D0%91%D0%BE%D0%BA%D1%88%D0%B0%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf
Бокша, А. А. and Сорочинська, О. А. (2015) Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne problem nowoczesnych nauk - 2015”. Nauka I studia (9). pp. 21-24. |
|