Розвиток інтегрованого навчання: передумови та реалізація в новій українській школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710697/
|
|
Title |
Розвиток інтегрованого навчання: передумови та реалізація в новій українській школі
Development of integrated training: preconditions and implementation in a new Ukrainian school |
|
Creator |
Барановська, Олена Володимирівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті розглядаються передумови впровадження інтегрованого навчання (вітчизняний та зарубіжний досвід) та проблеми його розвитку і реалізації в новій українській школі. Аналізуються основні аспекти, важливі для модернізації змісту нової української школи.
The article considers the prerequisites for the introduction of integrated training (domestic and foreign experience) and the problems of its development and implementation in the new Ukrainian school. The main aspects important for the modernization of the content of the new Ukrainian school are analyzed. |
|
Publisher |
Вектор
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710697/1/BOV-18-05Tern.pdf
- Барановська, Олена Володимирівна (2018) Development of integrated training: preconditions and implementation in a new Ukrainian school In: Нова українська школа: теорія і практика реалізації інтегрованого підходу Вектор, м.Тернопіль, Україна, pp. 260-262. |
|