Емоційне благополуччя та експресія дошкільників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710379/
|
|
Title |
Емоційне благополуччя та експресія дошкільників
Эмоциональное благополучие и экспрессия дошкольников Emotional well-being and expression of preschools |
|
Creator |
Завгородня, О.В.
Макіна, Лариса Борисівна Сущинська, Тетяна Сергіївна |
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
Целью статьи является изложение результатов исследования эмоциональной сферы дошкольников и особенностей их выразительной практики, а также анализ психологических условий, благоприятных для эмоционального развития детей, принимая во внимание влияние семьи. Показано, что среди изучаемых детей эмоционально благополучных существенно меньше, чем детей, имеющих эмоциональные проблемы. Выявлена положительная связь между развитием произвольной невербальной экспрессии и уровнем эмоционального благополучия ребенка.
The goal of the research is a theoretical and empirical study of the emotional sphere of preschool children and the features of their expressive practice. The psychological conditions favorable for the emotional development of children and ways to prevent its deformation, taking into account the influence of the family, were discussed. It was found out that among the studied children the number of persons with emotional well-being is less than number of children, who have emotional problems. The positive relationship between the development of an arbitrary nonverbal expression and the level of emotional well-being of the child is determined. Метою статті є виклад результатів дослідження емоційної сфери дошкільнят і особливостей їх експресивної практики, а також аналіз психологічні умов, сприятливих для емоційного розвитку дітей, беручи до уваги вплив сім'ї. Дослідження засвідчило, що серед досліджуваних дітей емоційно благополучних істотно менше, ніж дітей, що мають емоційні проблеми. Виявлено позитивний зв'язок між розвитком довільної невербальної експресії і рівнем емоційного благополуччя дитини. |
|
Publisher |
СумДПУ імені А.С. Макаренка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710379/1/%D0%97%D0%B0%D0%B2%D0%B3%D0%BE%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BD%D1%8F%20%D0%A1%D1%83%D0%BC%D0%B8.pdf
- Завгородня, О.В., Макіна, Лариса Борисівна and Сущинська, Тетяна Сергіївна (2018) Emotional well-being and expression of preschools In: Особистість у кризових умовах та критичних ситуаціях життя: матеріали IV Міжнародної науково-практичної конференції (22-23 лютого 2018 року, м. Суми) СумДПУ імені А.С. Макаренка, м. Суми, Україна, pp. 151-156. |
|