Record Details

Педагогічна діагностика як частина управління самостійною роботою студентів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710558/
http://umo.edu.ua/images/content/novyny/%D0%97%D0%B1%D1%96%D1%80%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D1%82%D0%B5%D0%B7%2029.09.17_2.pdf
 
Title Педагогічна діагностика як частина управління самостійною роботою студентів
Pedagogical Diagnostics as a Part of Management of Students’ Independent Work
 
Creator Kolgatin, O.
Kolgatina, L.
 
Subject 001.9 Dissemination of ideas
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.09 Organization of instruction
 
Description Розглянуто сутність педагогічної діагностики та її функцій у навчальному процесі. Проаналізовано використання педагогічної діагностики в дистанційному навчанні, щоб допомогти студенту підібрати для нього підходящий варіант самостійної роботи, що сприяє особистій орієнтації навчального процесу. Запропоновано структуру системи педагогічної діагностики, обговорюються вимоги до системи, етапи та порядок її проектування.
The essence of pedagogical diagnostics and its functions in the learning process is considered. The use of pedagogical diagnostics in distance learning to help the student in choosing the expedient for him variant of independent work that contributes to personal orientation of the educational process is analysed. Structure of the pedagogical diagnostics system is proposed, requirements to the system, the stages and procedure of its design are discussed.
 
Publisher Університет менеджменту освіти
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710558/1/Kolgatin_Courses_Manegement%200f%20independent%20work_2017_%D0%94%D0%BB%D1%8F%20%D0%B1%D0%B8%D0%B1%D0%BB..pdf
- Kolgatin, O. and Kolgatina, L. (2017) Pedagogical Diagnostics as a Part of Management of Students’ Independent Work Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Управління якістю вищої освіти: проблеми та перспективи». pp. 216-224.