Моніторинг освіти впродовж життя в реалізації регіональної освітньої політики в Україні
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710536/
http://magazine.mdpu.org.ua/index.php/nv/issue/view/86 |
|
Title |
Моніторинг освіти впродовж життя в реалізації регіональної освітньої політики в Україні
Monitoring of lifelong learning in the realization of regional educational policy in Ukraine Мониторинг образования на протяжении всей жизни в реализации региональной образовательной политики в Украине |
|
Creator |
Прийма, Сергій Миколайович
Дайонг, Юань Аніщенко, Олена Валеріївна Петрушенко, Ю.М. |
|
Subject |
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise)
314/316 Society 37.09 Organization of instruction 374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У статті проаналізовано інструменти моніторингу освіти впродовж усього життя. Наведено порівняльну характеристику Композитного індексу навчання та Європейського індексу навчання впродовж усього життя, що використовуються світовою спільнотою для моніторингу освіти впродовж життя. Запропоновано адаптований до українських реалій перелік індикаторів і показників, а також Український індекс навчання впродовж усього життя, що можуть бути використані для визначення поточного стану регіональної освітньої політики й окреслення перспектив її реалізації.
The publication analyzes the tools for monitoring lifelong learning. The comparative characteristics of the Composite Learning Index and the European Lifelong Learning Index, which the world community uses to monitor lifelong learning, are performed. A list of indicators and indicators adapted to Ukrainian realities, the Ukrainian Lifelong Learning Index, which can be used to determine the current state and prospects for implementing the regional educational policy, is proposed. В статье проанализированы инструменты мониторинга образования на протяжении всей жизни. Представлена сравнительная характеристика Композитного индекса обучение и Европейского индекса обучения на протяжении всей жизни, которые используются мировой общественностью для мониторинга образования на протяжении всей жизни. Предложен адаптированный к украинским реалиям перечень индикаторов и показателей, а также Украинский индекс обучения на протяжении всей жизни, которые могут быть использованы для определения текущего состояния региональной образовательной политики и обозначения перспектив её реализации. |
|
Publisher |
Мелітопольський державний педагогічний університет імені Богдана Хмельницького
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710536/1/Pryima%20Serhii%2C%20Dayong%20Yuan%2C%20Anishchenko%20Olena%2C%20Petrushenko%20Yuri%D1%83.pdf
- Прийма, Сергій Миколайович (orcid.org/0000-0002-2654-5610 <http://orcid.org/0000-0002-2654-5610>), Дайонг, Юань, Аніщенко, Олена Валеріївна (orcid.org/0000-0002-6145-2321 <http://orcid.org/0000-0002-6145-2321>) and Петрушенко, Ю.М. (2017) Monitoring of lifelong learning in the realization of regional educational policy in Ukraine Науковий вісник Мелітопольського державного педагогічного університету. Серія: Педагогіка, 2 (19). pp. 170-177. ISSN 2219-5203 |
|