Record Details

MEDIA EDUCATION IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN ELEMENTARY SCHOOL

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title MEDIA EDUCATION IN FOREIGN LANGUAGE LESSONS IN ELEMENTARY SCHOOL
МЕДИАОБРАЗОВАНИЕ НА УРОКАХ ИНОСТРАННОГО ЯЗЫКА В НАЧАЛЬНОЙ ШКОЛЕ
МЕДІАОСВІТА НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
 
Creator Taraba, Iryna O.
 
Subject means of media education; pupils of primary school; computer; multimedia; Internet
cредства медиаобразования; ученики начальных классов; компьютер; мультимедиа; интернет
засоби медіаосвіти; учні початкових класів; комп'ютер; мультимедіа; Інтернет
 
Description The article deals with possible ways of the use of media education in the process of teaching foreign languages in elementary school, which corresponds to innovative educational trends. The task of the teacher is to build a learning process so that the children were interested. The author analyzes the concept of media education and suggests possible ways of formation of skills of using media education for primary school pupils. This will allow teachers to use self-made educational material based on the personal characteristics of the students, their level of preparation, the individual way of perception of information and work with it in order to develop their autonomy, the ability to analyze, synthesize and generalize information, to form a culture of communication with the media, creative, communicative abilities, critical thinking.
В статье рассматриваются возможные пути использования средств медиаобразования в процесс обучения иностранным языкам в начальной школе, соответствующие инновационным образовательным тенденциям. Задачей учителя является построить учебный процесс, в частности таким образом, чтобы детям было интересно. Автор анализирует понятие медиаобразования и предлагает возможные пути формирования умений учащихся находить, готовить, передавать и получать необходимую информацию с использованием различного технического инструментария (компьютер, мультимедиа, интернет, аудио и видео) на уроках иностранного языка. Это позволит учителю самостоятельно скомпоновать учебный материал на основе учета личностных особенностей учащихся, их уровня подготовки, индивидуального способа восприятия информации и работы с ней с целью развития их самостоятельности, способности к анализу, синтезу и обобщению информации, формированию культуры общения с медиа, творческих, коммуникативных способностей, критического мышления.
У статті розглядаються можливі шляхи використання засобів медіаосвіти у процес навчання іноземних мов у початковій освіті, які відповідають інноваційним освітнім тенденціям. Завданням учителя є побудувати навчальний процес, зокрема так, щоб дітям було цікаво. Автор аналізує поняття медіаосвіти і пропонує можливі шляхи формування в учнів умінь знаходити, готувати, передавати і отримувати необхідну інформацію з використанням різного технічного інструментарію (комп'ютер, мультимедіа, Інтернет, аудіо та відео) на уроках іноземної мови. Це надасть можливість учителю самостійно скомпонувати навчальний матеріал на основі врахування особистісних особливостей учнів, їхнього рівня підготовки, індивідуального способу сприйняття інформації і роботи з нею з метою розвитку їх самостійності, здатності до аналізу, синтезу й узагальнення інформації, формуванню культури спілкування з медіа, творчих, комунікативних здібностей, критичного мислення.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2018-04-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
У нашому дослідженні ми використовуємо такі методи: теоретичні - аналіз філософської, педагогічної і психологічної літератури, що дають можливість уточнити характер основних понять дослідження, систематизації та узагальнення теоретичних і емпіричних даних
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1936
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 64, No 2 (2018); 66-72
Информационные технологии и средства обучения; Vol 64, No 2 (2018); 66-72
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 64, No 2 (2018); 66-72
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 64, No 2 (2018); 66-72
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1936/1319
 
Rights Copyright (c) 2018 Iryna O. Taraba
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0