Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа"
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/27011/
|
|
Title |
Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа"
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами.
|
|
Publisher |
ФОП "НМ Левковець"
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/27011/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_2017.pdf
Вознюк, О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. pp. 29-37. |
|