Новая парадигма дошкольного образования
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26870/
|
|
Title |
Новая парадигма дошкольного образования
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
BF Psychology L Education (General) LB Theory and practice of education |
|
Description |
Розглядається нова парадигма дошкільної освіти, яка містить поетапну траєкторію розвитку: дитина розвивається від стану правопівкульової злитості зі світом, характеризуючись багатозначним парадоксальним мисленням і відкритістю до чуда, парадоксу, абсурду. Далі в молодшому шкільному віці у дитини активно розвивається лівопівкульова здатність до однозначного абстрактно-логічного мислення, що дозволяє дитині усвідомлювати себе у полі причинно-наслідкових залежностей. У старшому шкільному віці до ресурсів молодшої школи повинні додаватися ресурси природничонаукових і філософських дисциплін, а також поглиблене вивчення всіляких парадоксів, як логіко-семантичних, так і онтологічних, універсальних матриць знань, на основі чого формуються уявлення про синтез знань, який базується на представленних універсальних матрицях знань.
|
|
Publisher |
Koob publications
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Monograph
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
russian |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26870/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20_2017_%D1%80%D1%83%D1%81.pdf
Вознюк, О. В. (2017) Новая парадигма дошкольного образования. Project Report. Koob publications, Житомир. |
|