Record Details

Новая парадигма дошкольного образования

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/26870/
 
Title Новая парадигма дошкольного образования
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject B Philosophy (General)
BF Psychology
L Education (General)
LB Theory and practice of education
 
Description Розглядається нова парадигма дошкільної освіти, яка містить поетапну траєкторію розвитку: дитина розвивається від стану правопівкульової злитості зі світом, характеризуючись багатозначним парадоксальним мисленням і відкритістю до чуда, парадоксу, абсурду. Далі в молодшому шкільному віці у дитини активно розвивається лівопівкульова здатність до однозначного абстрактно-логічного мислення, що дозволяє дитині усвідомлювати себе у полі причинно-наслідкових залежностей. У старшому шкільному віці до ресурсів молодшої школи повинні додаватися ресурси природничонаукових і філософських дисциплін, а також поглиблене вивчення всіляких парадоксів, як логіко-семантичних, так і онтологічних, універсальних матриць знань, на основі чого формуються уявлення про синтез знань, який базується на представленних універсальних матрицях знань.
 
Publisher Koob publications
 
Date 2017
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
russian
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/26870/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20_2017_%D1%80%D1%83%D1%81.pdf
Вознюк, О. В. (2017) Новая парадигма дошкольного образования. Project Report. Koob publications, Житомир.