Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26817/
|
|
Title |
Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики
|
|
Creator |
Усата, О. Ю.
|
|
Subject |
LB2300 Higher Education
|
|
Description |
The article highlights the notion of professional competence of the teacher of informatics and preparation of future informatics teacher for the introduction of personality-oriented technologies and their close interconnection. The attention is paid to the importance and peculiarities of the teaching process organization in the higher educational establishment with the employment of personality-oriented technologies and also to the main characteristics and requirements of the personality-oriented lesson at school.
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
russian |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26817/1/Usata.pdf
Усата, О. Ю. (2012) Эффективная организация личностно-ориентированного урока как одно из проявлений профессиональной компетентности учителя информатики. Вестник СГПИ, 3 (27). |
|