Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26636/
|
|
Title |
Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
B Philosophy (General)
L Education (General) LB Theory and practice of education |
|
Description |
У статті обговорюється парадигмальна освітня революцію, яка розпочалася в рамках постіндустріального суспільства і зараз перебуває в стадії формування основних її елементів і формулювання завдань освітнього розвитку, оскільки в її рамках відбудеться перетворення сфери освіти на основну форму життєдіяльності людини і суспільства та повна переорієнтація освітньої діяльності на забезпечення умов для саморозвитку особистості, гармонізацію відносин у суспільстві та забезпечення умов виживання людства. Робиться висновок про активний пошук нової педагогічної парадигми, пов'язаної з усвідомленням факту кризи освіти і пошуком напрямів його подолання. Цією парадигмою має бути інтегративна педагогічна парадигма, яка б забезпечила впровадження в освітню галузь синтетичного знання, що формується на основі комплексних трансдисциплінарних наукових дисциплін, що були породжені інформаційним бумом: синергетики, акмеології, педагогічної антропології, а раніше – педології, сугестопедії, педагогічної синергетики, екології, хронобіології, психофізики, симетрики, гомеостатики, еволюціоніки, біосиметрики, космопсихобіології, семантики і психосемантики та ін. Розглядаються головні аспекти педагогічної інтеграції як певного шляху до побудови інтегративної педагогічної парадигми.
|
|
Date |
2010
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26636/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D1%89%D0%B0_2009.pdf
Вознюк, О. В. (2010) Педагогічна інтеграція як один із шляхів побудови цілісної педагогічної парадигми. Матеріали Міжнародної наукової конференції, Варшава-Краків. pp. 72-80. |
|