Record Details

Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25913/
 
Title Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти
 
Creator Вознюк, О. В.
 
Subject LB Theory and practice of education
 
Description Окреслюються головні аспекти та напрями постнекласичної педагогіки та освіти, у рамках яких виявляються оновлені цілі розвитку людини та нові інструменти їх досягнення. Розглядаються такі напрями постнекласичної педагогіки, як метод опорних сигналів В. Ф.Шаталова, метод "таланту як синтезу талантів" М. П. Щетиніна, естетичне виховання і мистецька освіта у контексті постнекласичної педагогіки, методи "супернавчання", резонансного навчання, штучної реінкарнації, сугестопедичні, сугестологічні, релаксопедичні, гіпнотичні методи, педагогічна синергетика та акмеологія, методики раннього розвитку дитини, педагогіка успіху та радості, педагогіка усвідомлених сновидінь, сучасні поведінкові психолого-педагогічні концепції розвитку людини, нейропедагогіка та психопедагогіка, педагогічна парадоксологія як креативна педагогіка, педагогіка "потойбічної перспективи", педагогіка недирективного навчання, моральна педагогіка циклічної відплати, евдемонічна педагогіка, ментальна арифметика Соробан, каліграфічна методика творчого розвитку і оздоровлення особистості, психопедагогіка психокорекції дітей з особливими потребами, суфійсько-гавайська педагогіка, ноосферно-екологічна педагогіка, педагогіка критичних станів, педагогіка життєвих фактів, педагогіка парадоксальної інтенції В.Франкла, реферсійні педагогіки, актуалізаційна педагогіка.
 
Publisher О. О. Євенок
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25913/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9F%D1%80%D0%BE%D0%B1%D0%BB%D0%B5%D0%BC%D0%B8_%D0%BE%D1%81%D0%B2%D0%B8%D1%82%D0%B82017_.pdf
Вознюк, О. В. (2017) Головні аспекти і напрями постнекласичної педагогіки та освіти. Проблеми освіти: збірник наукових праць (87). pp. 66-75.