Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25616/
|
|
Title |
Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства
|
|
Creator |
Вікарчук, О. І.
|
|
Subject |
H Social Sciences (General)
|
|
Publisher |
Євенок О.О.
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25616/1/selection.pdf
Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 5-30. |
|