Record Details

Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25616/
 
Title Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства
 
Creator Вікарчук, О. І.
 
Subject H Social Sciences (General)
 
Publisher Євенок О.О.
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25616/1/selection.pdf
Вікарчук, О. І. (2017) Особливості формування концептуальних засад інноваційного маркетингу підприємства. In: Імплементація наукових засад та перспективи досконалої маркетингової діяльності підприємств як ринково-орієнтованої концепції їх розвитку: колект. монографія/ за заг. ред. проф. Павловської Л.Д. Євенок О.О., Житомир, pp. 5-30.