Record Details

Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики

Zhytomyr State University Library

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://eprints.zu.edu.ua/25406/
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229
 
Title Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики
 
Creator Спірін, О. М.
Вакалюк, Т. А.
 
Subject LB2300 Higher Education
QA75 Electronic computers. Computer science
QA76 Computer software
 
Description У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.
 
Publisher Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
ukraine
 
Identifier http://eprints.zu.edu.ua/25406/1/1815-7808-1-PB.pdf
Спірін, О. М. and Вакалюк, Т. А. (2017) Критерії добору відкритих Web-opiєнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Інформаційні технології і засоби навчання, 4 (60). pp. 275-287. ISSN 2076-8184