Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра)
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25311/
|
|
Title |
Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра)
|
|
Creator |
Галян, О. І.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Статтю присвячено аналізу особливостей розвитку ідеї суб’єктності особистості школяра з позиції формальної, психологічної та педагогічної логіки. Розглянута проблема постає як подальша експлікація історико-педагогічного процесу,в якому представлено когнітивний аспект діяльності дослідників освіти, часові зміни педагогічної реальності та її суб’єкти. Розкрито чинники генерування педагогічних ідей у контексті дослідження суб’єктності особистості школяра. Акцентовано увагу на методах і змісті генерування ідеї суб’єктності у вітчизняному педагогічному дискурсі ХХ століття.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25311/1/13.pdf
Галян, О. І. (2017) Логіка генерування, розвитку та трансформації ідеї (на прикладі дослідження суб’єктності особистості школяра). Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (3 (89)). pp. 60-66. ISSN 2076-6173 |
|