Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25235/
|
|
Title |
Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня
|
|
Creator |
Грошовенко, О. П.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Статтю присвячено проблемі реалізації гуманістичного підходу в умовах пошуку нової моделі природничої освіти в школі I ступеня. Проаналізовано стан і перспективи розвитку даної проблеми у сучасній педагогічній науці та практиці, обґрунтовано комплекс педагогічних умов навчально-виховної роботи спрямованої на формування екологічного світогляду дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення природознавства. У статті пріоритетну роль у реалізації світоглядно-екологічних установок молодших школярів відведено вчителеві. Ефективність вирішення проблеми виховання дітей, формування у них міцних знань, природничих компетентностей, залежить від здатності вчителя, розвиненості гуманістично-спрямованої системи ціннісних орієнтацій. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25235/1/19.pdf
Грошовенко, О. П. (2017) Світоглядно-екологічний підхід до змісту природничої освіти в школі I ступеня. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 96-100. ISSN 2076-6173 |
|