Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25218/
|
|
Title |
Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності
|
|
Creator |
Антонова, О. Є.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
В статті на основі аналізу найбільш відомих підходів до визначення сутності поняття «креативність» пропонується розроблена автором модель педагогічної обдарованості, одним з головних компонентів якої виділяється педагогічна креативність. Запропоновані критерії та параметри оцінювання рівня розвитку педагогічної креативності можуть служити основою для проведення їх оцінювання і самооцінювання майбутніми учителями та вчителями-практиками, а також для розробки на цій основі програм самовдосконалення.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25218/1/3.pdf
Антонова, О. Є. (2017) Креативність як провідний компонент готовності майбутнього вчителя до професійної діяльності. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 5-9. ISSN 2076-6173 |
|