Record Details

Інклюзивна освіта в Новій українській школі: виклики для професійного розвитку педагогічних працівників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710455/
 
Title Інклюзивна освіта в Новій українській школі: виклики для професійного розвитку педагогічних працівників
Inclusive educationa in New Ukrainian school: challenges for the professional development of teaching staff
 
Creator Кравчинська, Т.С.
 
Subject 37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
 
Description Представлено сім стовпів підтримки інклюзивної освіти за Тімом Лорманом. Важливо розглядати всі аспекти створення базових умов для інклюзивної освіти, які одночасно і відокремлені однин від одного, і пов’язані однин з одним. Є еластичними, і за відповідних умов вони забезпечують основу, яка є міцною і довготривалою. Кожен із семи стовпів підтримки представляє окрему тему.
The seven pillars of support for inclusive education by Tim Lawman are presented. It is important to consider all aspects of the creation of the basic conditions for inclusive education, which are simultaneously separated from one another and are connected with one another. They are elastic, and in appropriate conditions they provide a foundation that is strong and durable. Each of the seven pillars of support is a separate topic.
 
Date 2018
 
Type Conference or Workshop Item
NonPeerReviewed
 
Format slideshow
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710455/1/%D0%9A%D1%80%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0_%D1%96%D0%BD%D0%BA%D0%BB%D1%8E%D0%B7%D1%96%D1%8F.pptx
- Кравчинська, Т.С. (2018) Inclusive educationa in New Ukrainian school: challenges for the professional development of teaching staff In: ІІІ Всеукраїнська науково-практична Інтернет-конференція «Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технології», м. Київ, Україна. (Unpublished)