Record Details

Критерії періодизації розвитку системи дошкільних навчальних закладів різних типів в Україні

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/710482/
http://mdu.edu.ua/?page_id=1502
 
Title Критерії періодизації розвитку системи дошкільних навчальних закладів різних типів в Україні
Критерии периодизации развития системы дошкольных учебных учреждений различных типов в Украине
Criteria for periods of development of preschool educational establishments of various types in Ukraine
 
Creator Васильєва, С.А.
 
Subject 37.07 Management aspects of educational institutions
37.09 Organization of instruction
 
Description У статті окреслено критерії періодизації розвитку системи дошкільних навчальних закладів різних типів (друга половина ХХ ст. – початок ХХІ ст.): цілі та специфіка функціонування ДНЗ різних типів (навчання, виховання, розвиток, здоров’язбереження дітей раннього та дошкільного віку, структура ДНЗ різних типів (організаційні засади функціонування ДНЗ різних типів або внутрішня організацію) та зовнішнє середовище (наукові і методичні установи, органи управління освітою), внутрішнє середовище (розвивальне середовище в ДНЗ, що забезпечує умови для реалізації цілей та специфіки функціонування ДНЗ різних типів для дітей раннього та дошкільного віку, управління ДНЗ різних типів) у контексті визначених А. Аверьяновим основних форм взаємодії систем у притаманних для них протиріччях: взаємодії якісно-тотожних систем, взаємодії системи з джерелом існування.
В статье обозначены критерии периодизации развития системы дошкольных учебных учреждедений разных типов (вторая половина ХХ века - начало XXI века): цели и специфика функционирования ДУУ различных типов (обучение, воспитание, развитие, здоровьесбережение детей раннего и дошкольного возраста, структура ДУУ различных типов (организационные основы функционирования ДУУ различных типов или внутренняя организация) и внешняя среда (научные и методические учреждения, органы управления образованием), внутренняя среда (развивающая среда в ДУУ, что обеспечивает условия для реализации целей и специфики функционирования ДУУ различных типов для детей раннего и дошкольного возраста, управления ДОУ различных типов) в контексте определенных А. Аверьянов основных форм взаимодействия систем в присущих им противоречиях: взаимодействия качественно-тождественных систем, взаимодействия системы с источником существования.
The article indicated by the criteria of periodization of the development of preschool education establishment systems of different types (the second half of the twentieth century - beginning of the XXI century): the purpose and specificity of functioning of CEI types (training, development, health saving infants and preschool age, CEI different types of structure (organizational the basic operation of CEI type or internal organization) and external environment (research and teaching institutions, education authorities), the internal environment (developing environment in the CEI, which provides conditions for the implementation of the objectives and the specific functioning of CEI type for infants and preschool children, CEI management of various types) in the context of certain A. Averyanov basic forms of interaction systems in the inherent contradictions: the interaction of qualitatively identical systems, interaction with the source of existence.
 
Publisher МНУ імені В. О. Сухомлинського
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/710482/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%9F%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D1%87%D0%BD%D1%96%20%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%B8_%D0%92%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D1%94%D0%B2%D0%B0%20%D0%A1.%D0%90.%20%28%D0%9C%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D1%97%D0%B2%29.pdf
- Васильєва, С.А. (orcid.org/0000-0002-0452-4835 <http://orcid.org/0000-0002-0452-4835>) (2016) Criteria for periods of development of preschool educational establishments of various types in Ukraine Науковий вісник Миколаївського національного університету мені В.О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 4 (55). pp. 344-351. ISSN 2518-7813