Комунікативна культура дорадника освітньої сфери: сутність, зміст, структура
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710381/
|
|
Title |
Комунікативна культура дорадника освітньої сфери: сутність, зміст, структура
Коммуникативная культура консультанта образовательной сферы: сущность, содержание, структура The communicative culture of the adviser of the educational sphere: essence, content, structure |
|
Creator |
Щербина, Дар'я Володимирівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
У представленому матеріалі подано коротку характеристику сутності та змісту комунікативної культури освітнього консультанта. Визначено, що сформованість комунікативної культури працівників дорадчо-методичної сфери визначається їх професійною готовністю до здійснення комунікативної діяльності, представленою такими взаємопов‘язаними структурними компонентами: мотиваційно-ціннісним, когнітивно-пізнавальним, операційно-діяльнісним, власне комунікативним та особистісно-психологічним. Виділено чотири рівні сформованості комунікативної культури педагога-дорадника – творчий, оптимальний, репродуктивний та інтуїтивний - залежно від міри прояву та відповідного ступеня розвиненості основних компонентів.
В представленном материале дана краткая характеристика сущности и содержания коммуникативной культуры образовательного консультанта. Определено, что сформированность коммуникативной культуры работников консультативно-методической сферы определяется их профессиональной готовностью к осуществлению коммуникативной деятельности, представленной такими взаимосвязанными структурными компонентами: мотивационно-ценностным, когнитивно-познавательным, операционно-деятельностного, собственно коммуникативным и личностно-психологическим. Выделены четыре уровня сформированности коммуникативной культуры педагога-консультанта - творческий, оптимальный, репродуктивный и интуитивный - в зависимости от меры проявления и соответствующей степени развитости основных компонентов. The presented material provides a brief description of the essence and content of the communicative culture of an educational consultant. It is determined that the formation of the communicative culture of the staff of the advisory-methodical sphere is determined by their professional readiness for communicative activities, presented by such interconnected structural components: motivational-value, cognitive-cognitive, operational-activity, actually communicative and personally-psychological. There are four levels of formation of a communicative culture of a teacher-advisor - creative, optimal, reproductive and intuitive - depending on the degree of manifestation and the degree of development of the main components. |
|
Publisher |
ЦІППО
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710381/1/The%20communicative%20culture%20of%20the%20advisor%20of%20the%20educational%20sphere.pdf
- Щербина, Дар'я Володимирівна (orcid.org/0000-0001-9697-3760 <http://orcid.org/0000-0001-9697-3760>) (2017) The communicative culture of the adviser of the educational sphere: essence, content, structure In: Професійний розвиток фахівців у системі освіти дорослих: історія, теорія, технологіїї: збірник матеріалів ІІ-ї Всеукраїнської Інтернет-конференції 28 квітня 2017 р. м. Київ ЦІППО, м. Київ, Україна. |
|