Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710327/
|
|
Title |
Визначення основних психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів
Determination of the main psychological factors of professional self-realization of teachers |
|
Creator |
Савченко, Тетяна Леонідівна
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
374 Education and training out of school. Further education |
|
Description |
У статті подано результати психодіагностичного дослідження, спрямованого на визначення психологічних чинників професійного самоздійснення вчителів. Отримані результати були перевірені за допомогою регресивного аналізу. Встановлено, що найвагомішими є чотири чинники: шкала ціннісних орієнтацій, самоефективність, зовнішня негативна мотивація, шкала поглядів на природу людини. Ці чинники впливають на професійне самоздійснення вчителів, яке, у свою чергу, є вершиною самореалізації та розкриття творчого і духовного потенціалу людини. Очевидно, що до обраних методик входять показники, які можна розглядати в якості виражених чинників професійного самоздійснення учителів.
The article presents the results of a psychodiagnostic study aimed at identifying the psychological factors of professional self-realization of teachers. The results obtained were verified using regression analysis. Found that the most important are four factors: scale of value orientations, self-efficacy, external negative motivation, scale of views on the nature of man. These factors influence the professional self-realization of teachers, which, in turn, is the summit of self-realization and disclosure of the creative and spiritual potential of a person. It is obvious that the selected methods include indicators that can be considered as the expressed factors of professional self-realization of teachers. |
|
Publisher |
Інститут психології імені Г.С. Костюка НАПН України
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710327/7/Savchenko_T_L_%282017%29_Vyznachennja_osnovnykh_psykholohichnykh_chynnykiv_profesijnoho_samozdijsnennja_vchyteliv.pdf
- Савченко, Тетяна Леонідівна (2017) Determination of the main psychological factors of professional self-realization of teachers Актуальні проблеми психології: Том. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія (17). pp. 118-124. ISSN 2072-4772 |
|