Державний стандарт початкової ланки освіти. Природознавство
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710193/
|
|
Title |
Державний стандарт початкової ланки освіти. Природознавство
State standard of initial education. Natural science Государственный стандарт начального звена образования. Естествознание |
|
Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
Ващенко, Л.С. Коваль, Ніна Степанівна |
|
Subject |
35 Public administration. Government.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Змістова специфіка, функції і технологія освітньої галузі «Природознавство» визначаються інтегрованістю знань з біології, хімії, фізики, фізичної географії на основі ідеї цілісності природи з урахуванням міжпредметних зв'язків у початковій ланці освіти і перспективних зв'язків з природничими дисциплінами в наступних класах. Виділення наскрізних ідей початкового природознавства, основних структурних компонентів змісту галузі, врахування пізнавальних можливостей учнів, їх запасу природничих знань дозволило конкретизувати склад змістових ліній за компонентами знань з біології, хімії, фізики, фізичної географії. Content specifics, functions and technology of the educational branch "Natural Science" are determined by the integration of knowledge in biology, chemistry, physics, physical geography on the basis of the idea of the integrity of nature, taking into account interdisciplinary connections in the initial link of education and perspective relationships with natural sciences in the following classes. Isolation of cross-cutting ideas of elementary natural science, the main structural components of the content of the industry, taking into account the cognitive capabilities of students, their stock of natural knowledge allowed to specify the composition of content lines for components of knowledge on biology, chemistry, physics, physical geography. Содержательная специфика, функции и технология образования «Естествознание» определяются интегрированностью знаний по биологии, химии, физики, физической географии на основе идеи целостности природы с учетом межпредметных связей в начальном звене образования и перспективных связей с естественными дисциплинами в следующих классах. Выделение сквозных идей начального естествознания, основных структурных компонентов содержания отрасли, учет познавательных возможностей учащихся, их запаса естественных знаний позволило конкретизировать состав содержательных линий по компонентам знаний по биологии, химии, физики, физической географии. |
|
Publisher |
Видавництво "Початкова школа"
|
|
Date |
1997
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710193/1/%D0%9F%D0%BE%D1%87.%20%D1%88%D0%BA.1997.%20%E2%84%967.%20%D0%A1.14-17..pdf
- Гончаренко, Семен Устимович, Ващенко, Л.С. and Коваль, Ніна Степанівна (1997) State standard of initial education. Natural science Початкова школа, 7. pp. 14-17. |
|