Побудова педагогічної теорії
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710280/
|
|
Title |
Побудова педагогічної теорії
Construction of pedagogical theory Построение педагогической теории |
|
Creator |
Гончаренко, Семен Устимович
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Підвищення ефективності педагогічної науки зазвичай пов’язано зі збільшенням кількості і поліпшенням якості проведения наукових досліджень з актуальної проблематики, з пошуками шляхів і засобів впровадження їх результатів у практичну діяльність педагогів. Щодо співвідношення результатів педагогічних досліджень і стану педагогічної теорії, то це питання, звичайно, не цікавить теоретиків педагогіки. Турбота про педагогіку як систему знань виявляється лише при перегляді програм і курсів вищої школи, обговоренні підручників, курсів, лекцій тощо. В результаті педагогічна теорія, не перебуваючи у фокусі творчих зусиль і наукових пошуків теоретиків, розвивається повільно і нецілеспрямовано. Increasing the effectiveness of pedagogical science is usually associated with an increase in the number and improvement of the quality of conducting research on current issues, with the search for ways and means of implementing their results into the practical activities of teachers. As to the correlation between the results of pedagogical research and the state of pedagogical theory, this question, of course, is not interested in theorists of pedagogy. Caring for pedagogy as a system of knowledge is revealed only when viewing programs and courses in higher education, discussing textbooks, courses, lectures, etc. As a result, pedagogical theory, not being in the focus of creative efforts and scientific researches of theorists, develops slowly and inexpediently. Повышение эффективности педагогической науки обычно связано с увеличением количества и улучшением качества проведения научных исследований по актуальной проблематике, с поисками путей и средств внедрения их результатов в практическую деятельность педагогов. По соотношению результатов педагогических исследований и состояния педагогической теории, то этот вопрос, конечно, не интересует теоретиков педагогики. Забота о педагогике как систему знаний оказывается только при просмотре программ и курсов высшей школы, обсуждении учебников, курсов, лекций и тому подобное. В результате педагогическая теория, не находясь в фокусе творческих сил и научных изысканий теоретиков, развивается медленно и нецеленаправленно. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2006
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710280/1/%D0%BF%D0%BE%D0%B1%D1%83%D0%B4%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4.%D1%82%D0%B5%D0%BE%D1%80%D1%96%D1%97.pdf
- Гончаренко, Семен Устимович (2006) Construction of pedagogical theory Педагогічна газета, 11 (148). p. 5. |
|