Науковці про основні методологічні підходи у педагогіці
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/710233/
http://ddpu.edu.ua/images/stories/news/2016/nov/07/06/tezi.pdf |
|
Title |
Науковці про основні методологічні підходи у педагогіці
Ученые об основных методологических подходах в педагогике Scientists on the main methodological approaches in pedagogy |
|
Creator |
Стешенко, В.В.
Агалець, Інна Олександрівна Неминущий, В.Г. Хавро, В.О. |
|
Subject |
303 Methods of the social sciences
304 Social questions. Social practice. Cultural practice. Way of life (Lebensweise) 378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Здійснено теоретичний аналіз наукової літератури щодо проблем методології наукових досліджень. Прослідковано, що незначна кількість праць, присвячена застосуванню методологічних підходів: системного, діяльнісного, компетентнісного, синергетичного, інформаційного, культурологічного у повсякденній праці педагога. Обстоюється позиція про те, що успішне використання вищезазначених підходів на практиці можливе за умов окреслення й розкриття основних їх принципів та компонентів.
Осуществлен теоретический анализ научной литературы по проблемам методологии научных исследований. Прослежено, что незначительное количество работ, посвящено применению методологических подходов: системного, деятельностного, компетентностного, синергетического, информационного, культурологического в повседневной работе педагога. Отстаивается позиция о том, что успешное использование вышеупомянутых подходов на практике возможно при условии определения и раскрытия основных их принципов и компонентов. A theoretical analysis of the scientific literature on the problems of the methodology of scientific research is carried out. It is traced that a small number of works are devoted to the application of methodological approaches: system, activity, competence, synergistic, informational, culturological in the daily work of the teacher. The position that successful use of the above-mentioned approaches in practice is possible provided that the basic principles and components are defined and disclosed is defended. |
|
Publisher |
Слов’янський державний педагогічний університет
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/710233/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%D0%9D%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%86%D1%96%20%D0%BF%D1%80%D0%BE%20%D0%BE%D1%81%D0%BD%D0%BE%D0%B2%D0%BD%D1%96%20%D0%BC%D0%B5%D1%82%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3.%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%85%D0%BE%D0%B4%D0%B8%20%D0%B2%20%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3..pdf
- Стешенко, В.В., Агалець, Інна Олександрівна, Неминущий, В.Г. and Хавро, В.О. (2015) Scientists on the main methodological approaches in pedagogy In: Проблеми трудової і професійної підготовки в контексті національної стратегії розвитку освіти України Педагогіка і методика технологічної та професійної освіти . Слов’янський державний педагогічний університет, м.Слов'янськ, Україна, pp. 72-75. |
|