Record Details

THE USE OF INTERACTIVE MULTIMEDIA WORKSHEETS AT HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title THE USE OF INTERACTIVE MULTIMEDIA WORKSHEETS AT HIGHER EDUCATION INSTITUTIONS
ИСПОЛЬЗОВАНИЕ ИНТЕРАКТИВНЫХ МУЛЬТИМЕДИЙНЫХ РАБОЧИХ ЛИСТОВ В ВЫСШИХ УЧЕБНЫХ ЗАВЕДЕНИЯХ
ВИКОРИСТАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МУЛЬТИМЕДІЙНИХ РОБОЧИХ ЛИСТІВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
 
Creator Kopniak, Nataliia B.
 
Subject cloud technologies; application software for teaching purposes; higher education institutions; teaching resources; worksheet
облачные технологии; прикладное программное обеспечение учебного назначения; высшая школа; средства обучения; рабочий лист
хмарні технології; прикладне програмне забезпечення навчального призначення; вища школа; засоби навчання; робочий лист
 
Description Проведенное исследование выявило высокий уровень технической, технологической и психологической готовности студентов к внедрению облачных технологий в учебную деятельность в целом и интерактивных мультимедийных рабочих листов (ИМРЛ) в частности. В статье проанализированы возможности облачного сервиса Wizer.me для создания ИМРЛ; определено, что они полностью соответствуют особенностям и принципам построения систем дистанционного обучения. При использовании рабочих листов студент из пассивного получателя знаний превращается в активного участника учебного процесса. ИМРЛ эффективно используют с целью организации формирующего оценивания. Вместе с большим количеством преимуществ использования ИМРЛ выделены определенные технические, финансовые, организационные, психологические и методические проблемы внедрения рабочих листов в учебный процесс высших учебных заведений.
The conducted research has revealed a high level of technical, technological and psychological readiness of students for integration into the educational activities of cloud technologies in general and interactive multimedia worksheets (IMWS) in particular. In the article, the possibilities of use of the Wizer.me cloud service to create IMWS were analysed; it was established that they entirely correspond to the peculiarities and principles of distance education. When using worksheets, a student turns from a passive recipient of knowledge into an active participant in the teaching-learning process. IMWS are effectively used with the purpose of organisation of formative assessment. Alongside considerable advantages of using IMWS, certain technical, financial, organisational, psychological and methodological problems of incorporation of worksheets into the teaching process at higher educational institutions were revealed.
Проведене дослідження виявило високий рівень технічної, технологічної та психологічної готовності студентів до впровадження хмарних технологій до навчальної діяльності в цілому й інтерактивних мультимедійних робочих листів (ІМРЛ) зокрема. У статті проаналізовано можливості хмарного сервісу Wizer.me для створення ІМРЛ; визначено, що вони повністю відповідають особливостям і принципам побудови систем дистанційного навчання. У разі використання робочих листів студент з пасивного отримувача знань перетворюється на активного учасника навчального процесу. ІМРЛ ефективно використовують з метою організації формуючого оцінювання. Разом зі значною кількістю переваг використання ІМРЛ визначено певні технічні, фінансові, організаційні, психологічні та методичні проблеми впровадження робочих листів у навчальний процес вищих навчальних закладів.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2018-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article
Огляд літератури; Теоретичні аспекти дослідження; Методологія; Опитування/Інтерв'ю
 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1887
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 63, No 1 (2018); 116-129
Информационные технологии и средства обучения; Vol 63, No 1 (2018); 116-129
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 116-129
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 116-129
2076-8184
 
Language eng
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1887/1301
 
Rights Copyright (c) 2018 Nataliia B. Kopniak
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0