Record Details

ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ MOODLE В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ ЗАСОБАМИ MOODLE В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ
ОРГАНИЗАЦИЯ САМОСТОЯТЕЛЬНОЙ РАБОТЫ СТУДЕНТОВ ПОСРЕДСТВОМ ИНСТРУМЕНТОВ MOODLE В ПРОЦЕССЕ ОБУЧЕНИЯ ИНОСТРАННОМУ ЯЗЫКУ
ORGANIZATION OF STUDENTS’ SELF-STUDY BY MEANS OF MOODLE SYSTEM FOR FOREIGN LANGUAGE LEARNING
 
Creator Rudnitska, Kateryna V.
Drozdova, Veronika V.
 
Subject самоосвіта; самостійна робота студентів; Moodle; іноземна мова; навчально-пізнавальна діяльність; авторський спецкурс; контроль
самообразование; самостоятельная работа студентов; Moodle; иностранный язык; учебно-познавательная деятельность; авторский спецкурс; контроль
self-education; students’ self-study; Moodle system; foreign language; educational and cognitive activity; author’s special course; control
 
Description Автори проаналізували проблему організації самостійної роботи студентів у вищій школі на основі вивчення педагогічної, психологічної та методичної літератури, програмно-методичної документації ВНЗ, досвіду практичної роботи. У зв’язку з нормативним збільшенням погодинного навантаження на самостійну роботу студентів виникла необхідність використання Moodle. Виявлено, що організація самостійної роботи студентів засобами Moodle в процесі вивчення іноземної мови недостатньо досліджена. Для розв’язання зазначеної проблеми розроблено нову робочу програму з вивчення іноземної мови студентами економічних спеціальностей першого року навчання й авторський спецкурс «Професійна мова економіста». Визначено основні переваги спецкурсу для організації самостійної роботи студентів, моніторингу й аналізу активності студентів у процесі вивчення іноземної мови. Експериментально перевірено і доведено ефективність організації самостійної роботи студентів засобами Moodle в процесі вивчення іноземної мови.
Авторы проанализировали проблему организации самостоятельной работы студентов в высшей школе на основе изучения педагогической, психологической и методической литературы, программно-методической документации ВУЗов, опыта практической работы. В связи с нормативным увеличением почасовой нагрузки на самостоятельную работу студентов возникла необходимость использования Moodle. Выявлено, что организация самостоятельной работы студентов посредством инструментов Moodle в процессе изучения иностранного языка недостаточно исследована. Для решения указанной проблемы разработана новая рабочая программа по изучению иностранного языка студентами экономических специальностей первого года обучения и авторский спецкурс «Профессиональная речь экономиста». Определены основные преимущества спецкурса для организации самостоятельной работы студентов, мониторинга и анализа активности студентов в процессе изучения иностранного языка. Экспериментально проверена и доказана эффективность организации самостоятельной работы студентов посредством инструментов Moodle в процессе изучения иностранного языка.
The authors have analyzed the problem of students’ self-study organization at higher school on the basis of studying pedagogical, psychological and methodical literature, program-methodical documentation of higher educational institutions, experience of practical work. In accordance with the normative increase on students’ self-study load, there was a need to use Moodle system. It has been found out that the organization of students’ self-study by means of Moodle system in the process of foreign language learning has not been properly researched. To solve this problem, a new curriculum and the author’s special course «Professional language of an economist» for foreign language learning have been developed and implemented for the first-year students of economic specialties. The main advantages of the special course for organization of students’ self-study, monitoring and analysis of students’ activity in the process of foreign language learning have been determined. The effectiveness of organization of students’ self-study by means of Moodle system in the process of foreign language learning has been experimentally tested and proved.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2018-02-27
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1941
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 63, No 1 (2018); 218-229
Информационные технологии и средства обучения; Vol 63, No 1 (2018); 218-229
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 218-229
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 218-229
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1941/1306
 
Rights Copyright (c) 2018 Kateryna V. Rudnitska, Veronika V. Drozdova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0