DESIGNING PROFESSIONALLY ORIENTED TRAINING COURSES FOR BORDER GUARDS IN ACCORDANCE WITH THE SECTORAL QUALIFICATIONS FRAMEWORK BASED ON THE VIRTUAL AULA PLATFORM
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
DESIGNING PROFESSIONALLY ORIENTED TRAINING COURSES FOR BORDER GUARDS IN ACCORDANCE WITH THE SECTORAL QUALIFICATIONS FRAMEWORK BASED ON THE VIRTUAL AULA PLATFORM
СОЗДАНИЕ ДИСТАНЦИОННОГО КУРСА ОБУЧЕНИЯ ПОГРАНИЧНИКОВ В СООТВЕТСТВИИ С ОТРАСЛЕВОЙ РАМКОЙ КВАЛИФИКАЦИЙ НА ОСНОВЕ ПЛАТФОРМЫ VIRTUAL AULA СТВОРЕННЯ ДИСТАНЦІЙНОГО КУРСУ НАВЧАННЯ ПРИКОРДОННИКІВ ЗА ГАЛУЗЕВОЮ РАМКОЮ КВАЛІФІКАЦІЙ НА ОСНОВІ ПЛАТФОРМИ VIRTUAL AULA |
|
Creator |
Balendr, Andrii V.
|
|
Subject |
virtual information learning platform; distance learning, training of border guards; EU countries; Sectoral Qualifications Framework
виртуальная информационно-обучающая платформа; дистанционное обучение, подготовка пограничников; страны ЕС; отраслевая рамка квалификаций віртуальна інформаційно-навчальна платформа; дистанційне навчання, підготовка прикордонників; країни ЄС; галузева рамка кваліфікацій |
|
Description |
The article reveals the peculiarities of designing a distance learning course on creating border guards’ training courses in accordance with the Sectoral Qualifications Framework (SQF) for border guards of the European Union (EU) countries training, developed by FRONTEX Agency (European Border and Coast Guard Organization). The article describes the virtual information learning platform Virtual Aula, which this course is based on. The features of this platform and the courses organized by FRONTEX have been highlighted. Particular attention is paid to the development of the structure and content of the training course “Methodology of designing border guard training courses using SQF”. The results of the experience analysis of designing a training course using SQF allowed us to conclude that the personnel of the Ukrainian border guard agency should participate in this course in order to modernise the professional training system of Ukrainian border guards.
В статье раскрыты особенности построения курса дистанционного обучения по разработке учебных курсов пограничного направления в соответствии с Отраслевой рамкой квалификаций (ОРК) для подготовки пограничников стран Европейского Союза (ЕС) Агентства FRONTEX (Европейской организации пограничной и береговой охраны). В статье охарактеризована виртуальная информационно-обучающая платформа Virtual Aula, на основе которой построен данный учебный курс. Освещены особенности данной учебной платформы, учебные курсы, которые организовывает Агентство FRONTEX. Особое внимание уделено разработке структуры и содержания учебного курса «Методика обучения построению учебных курсов пограничного направления в соответствии с ОРК». Результаты анализа изучения опыта разработки учебного курса в соответствии с ОРК позволили прийти к выводу о необходимости участия в нем персонала пограничного ведомства Украины с целью модернизации системы профессиональной подготовки украинских пограничников. У статті розкрито особливості побудови курсу дистанційного навчання з розробки навчальних курсів прикордонного спрямування за Галузевою рамкою кваліфікацій (ГРК) для підготовки прикордонників країн Європейського Союзу (ЄС) Агенції FRONTEX (Європейської організації з прикордонної і берегової охорони). Охарактеризовано віртуальну інформаційно-навчальну платформу Virtual Aula, на основі якої побудовано даний навчальний курс. Висвітлені особливості даної навчальної платформи, навчальні курси, які організовує Агенція FRONTEX. Особливу увагу приділено розробці структури і змісту навчального курсу «Методика навчання розробці курсів прикордонного спрямування за ГРК». Проведений аналіз досвіду розробки даного навчального курсу дозволив дійти висновку про необхідність участі в ньому персоналу прикордонного відомства України з метою забезпечення модернізації системи професійної підготовки українських прикордонників. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-02-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття аналіз і узагальнення психолого-педагогічної літератури, нормативних та інтернет-джерел – для уточнення змісту базових понять проблеми дослідження; синтез та абстрагування – для розробки дистанційних курсів за професійним спрямування, та обґрунтування мож Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1807
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 63, No 1 (2018); 68-80
Информационные технологии и средства обучения; Vol 63, No 1 (2018); 68-80 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 68-80 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 68-80 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1807/1293
|
|
Rights |
Copyright (c) 2018 Andrii V. Balendr
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|