ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА WESTUDY ДЛЯ УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ НАВЧАННЯ З ІНОЗЕМНИМИ ПАРТНЕРАМИ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА WESTUDY ДЛЯ УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНИМИ ПРОГРАМАМИ НАВЧАННЯ З ІНОЗЕМНИМИ ПАРТНЕРАМИ
ОНЛАЙН ПЛАТФОРМА WESTUDY ДЛЯ УПРАВЛЕНИЯ СОВМЕСТНЫМИ ПРОГРАММАМИ ОБУЧЕНИЯ С ИНОСТРАННЫМИ ПАРТНЕРАМИ THE WESTUDY ONLINE PLATFORM FOR MANAGING JOINT EDUCATIONAL PROGRAMS WITH FOREIGN PARTNERS |
|
Creator |
Ryzhkov, Oleksandr S.
Ryzhkov, Rostyslav S. |
|
Subject |
управління проектом освіти; дистанційна освіта; принципові підходи управління проектами; міжнародна освітня програма; освітня платформа
управление проектом образования; дистанционное образование; принципиальные подходы управления проектами; международная образовательная программа; образовательная платформа education project management; Distance education; Principle approaches to project management; International educational program; Educational platform |
|
Description |
Дистанційна освіта є ідеальним рішенням для професіоналів, які прагнуть продовжити свою кар'єру. Це дає можливість додаткової кваліфікації, зберігаючи поточну роботу. За допомогою гнучкого графіка і ресурсів, доступних у мережі Інтернет, програми дистанційного навчання можуть бути ключем для кар'єри і просування по службі. У час глобалізації і стрімкого розвитку технологій, функціонування університету – повноцінного гравця міжнародного ринку – неможливо уявити без застосування дистанційних методів навчання. Для українського ринку надання освітніх послуг було розроблено сучасну онлайн платформи «WeStudy». Це було зроблено для вирішення питання використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій для покращення якості освітніх послуг у реалізації спільних українсько-китайських проектів. Як пілотні було взято програми між Національним університетом кораблебудування і його двома партнерами – Міжнародним морським коледжем Чжецзян й Університетом науки та технології Цзянсу.
Дистанционное образование является идеальным решением для профессионалов, желающих продолжить свою карьеру. Это дает возможность дополнительной квалификации, сохраняя текущую работу. С помощью гибкого графика и ресурсов, доступных в интернете, программы дистанционного обучения могут быть ключом для карьеры и продвижения по службе. Во время Глобализации и стремительного развития технологий, функционирование университета – полноценного игрока международного рынка – невозможно представить без применения дистанционных методов обучения. Для украинского рынка предоставления образовательных услуг была разработана современная онлайн платформа «WeStudy». Это было сделано для решения вопроса использования современных информационно-коммуникационных технологий для улучшения качества образовательных услуг при реализации совместных украинско-китайских проектов. В качестве пилотных, были взяты программы между Национальным университетом кораблестроения и его двумя партнерами – Международным морским колледжем Чжэцзян и Университетом науки и технологии Цзянсу. Distance education is the perfect solution for professionals who want to pursue their careers. This allows to receive additional qualifications, keeping current work. With flexible schedules and resources available on the Internet, distance learning programs can be a key to career advancement. At the time of globalization and the rapid development of technologies, functioning of the university – a full-fledged player in the international market – can not be imagined without the use of distance learning methods. The modern online platform «WeStudy» for the Ukrainian market of educational services was developed. This was done to solve the issue of using modern information and communication technologies to improve the quality of educational services in the implementation of joint Ukrainian-Chinese projects. Programs between the National University of Shipbuilding and its two partners – Zhejiang International Maritime College and Jiangsu University of Science and Technology were taken as a pilot. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2018-02-27
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття — рецензируемая статья — Peer-reviewed Article — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1819
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 63, No 1 (2018); 201-217
Информационные технологии и средства обучения; Vol 63, No 1 (2018); 201-217 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 201-217 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 63, No 1 (2018); 201-217 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1819/1294
|
|
Rights |
Copyright (c) 2018 Oleksandr S. Ryzhkov, Rostyslav S. Ryzhkov
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|