Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26386/
|
|
Title |
Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
Королюк, Т. В. |
|
Subject |
L Education (General)
|
|
Description |
Якість освіти – це багатовимірне методологічне поняття, яке віддзеркалює суспільне життя, а са-ме: соціальні, економічні, політичні, педагогічні, демографічні та інші життєво значущі для розвит¬ку лю-дини сторони життя. Як системний об'єкт її характеризують якість мети, якість педагогічного процесу і якість результату. "Національною доктриною розвитку освіти" й чинною законодавчою базою визначе-но якість мети освіти, а державними стандартами освіти – якість навчальних результатів.
|
|
Publisher |
Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26386/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%9C%D0%9E%D0%BD%D0%B8%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B8%D0%BD%D0%B3%20%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D0%BF%D0%B5%D1%82%D0%B5%D0%BD%D1%82_%D0%BF%D0%B8%D0%B4%D1%85%D0%B8%D0%B4_2011.pdf
Вознюк, О. В. and Королюк, Т. В. (2011) Головні аспекти проблеми моніторингу якості освіти // Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід. Професійна педагогічна освіта: компетентнісний підхід: монографія / за ред. О. А. Дубасенюк. pp. 335-343. |
|