Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26227/
|
|
Title |
Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності
|
|
Creator |
Вознюк, О. В.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
Дошкільна освіта постає найбільш важливим аспектом школи як соціального інституту, оскільки дошкільний вік розвитку дитини визначає подальшу шкільну та життєву траєкторію людини. Відтак, дослідження особливостей розвитку дитини дошкільного віку має бути центральною ланкою педагогічних досліджень.
|
|
Publisher |
Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець"
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26227/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%B8%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B8%202017.pdf
Вознюк, О. В. (2017) Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник, 1. pp. 29-32. |
|