Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах: сутність, виклики і перспективи
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/709152/
|
|
Title |
Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов у сучасних загальноосвітніх навчальних закладах: сутність, виклики і перспективи
Competence-Oriented Teaching of Foreign Languages in ModerComprehensive School: the essence, challenges and prospects |
|
Creator |
Редько, Валерій Григорович
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
Важливим компонентом компетентнісно орієнтованого змісту навчання іноземної мови є формування в учнів уміння вчитися, як цілісного особистісного утворення, котре включає знання про способи діяльності, досвід їх застосування, надбання пізнавального іншомовного досвіду, ціннісного ставлення до процесу учіння. Компетентнісно орієнтоване навчання іноземних мов передбачає усвідомлене оволодіння учнями певними знаннями та навичками й уміннями використовувати їх в іншомовній комунікативній діяльності. Учитель має сприяти набуттю учнями досвіду в її різних сферах, враховуючи вікові особливості школярів на різних ступенях навчання: в початковій, основній та старшій школі, а також повинен забезпечити оволодіння учнями обсягом необхідних знань, навичок і умінь, які дозволяють набувати їм рівня іншомовного досвіду, визначеного Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти і репрезентованого в дескрипторах А1, А2, В1, В2. An important aspect of competence-oriented content of teaching a foreign language is shaping students' ability to learn. It includes the following dimensions: knowledge of the ways of organizing their activity, ability to apply them to practice, acquisition of cognitive foreign-language experience, as well as developing value attitude to the process of study. Competence-oriented teaching of foreign languages involves students’ conscious acquisition of certain knowledge, skills and abilities to use them in communication activities. Teachers should help students gain experience in different areas, taking into account the age-specific features of pupils at different stages of education: in primary, secondary and high schools. They should ensure that students acquire the necessary knowledge, skills and abilities that allow them to acquire a level of foreign language experience, defined by CERF and represented by corresponding descriptors A1, A2, B1, B2. |
|
Publisher |
Педагогічна преса
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/709152/2/%21%21%21Redko_Competence.pdf
- Редько, Валерій Григорович (2017) Competence-Oriented Teaching of Foreign Languages in ModerComprehensive School: the essence, challenges and prospects Іноземні мови в школах України, 4. pp. 37-41. |
|