Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26199/
|
|
Title |
Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського
|
|
Creator |
Шевцова, Г. Г.
|
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У даній статті розглядається сутність методики ''Філософія для дітей'', схарактеризовано ''Філософію для дітей'' як парадигму рефлексивної освіти, визначено її методологічні принципи. Встановлено головну особливість даної методики - не запам’ятовування інформації, а її активне ''творення'', що вимагає інтелектуальних зусиль, головний принцип - перетворення групи дітей на ''спілку дослідників'', для якої характерним виступає діалог у навчанні. Доведено актуальність педагогічних ідей В. Сухомлинського в аспекті формування критичного та креативного мислення в учнів початкової школи. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26199/1/30.pdf
Шевцова, Г. Г. (2017) Філософія для дітей у контексті педагогічних ідей В. О. Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 167-170. ISSN 2076-6173 |
|