Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/26190/
|
|
Title |
Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського
|
|
Creator |
Сєрадзка-Базюр, Божена
Сейко, Н. А. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті визначено темпоральні характеристики педагогічної теорії і практики педагогічної діяльності Василя Олександровича Сухомлинського. Визначено зв'язок між часом та провідними педагогічними поняттями, що знаходять своє місце у теорії В. Сухомлинського – навчанням, вихованням, розвитком особистості дитини. З’ясовано темпоральний зміст провідних процесуальних характеристик розвитку особистості – діяльності, мислення, поведінки й комунікацій. Встановлено рівні функціонування темпоральної педагогіки (час як період життя людини; як поняття щоденного життя особистості; як цінність). Сформульовано висновок про близькість темпоральних ідей Василя Сухомлинського та Януша Корчака.
|
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/26190/1/21.pdf
Сєрадзка-Базюр, Божена and Сейко, Н. А. (2017) Темпоральні характеристики педагогіки Василя Сухомлинського. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (5 (91)). pp. 106-113. ISSN 2076-6173 |
|