Передумови виховання емоційно-ціннісного ставлення старшого дошкільника до соціальної дійсності в умовах дошкільного навчального закладу
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/709737/
|
|
Title |
Передумови виховання емоційно-ціннісного ставлення старшого дошкільника до соціальної дійсності в умовах дошкільного навчального закладу
Предпосылки воспитания эмоционально-ценностного отношения старшего дошкольника к социальной действительности в условиях дошкольного образовательного учреждения Prerequisites for the upbringing of the emotional and value relation of a senior preschool child to social reality in a pre-school educational institution |
|
Creator |
Маршицька, В.В.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
|
|
Description |
У доповіді розкривається сутність емоційно-ціннісного ставлення старших дошкільників до соціальної дійсності; обґрунтовано та охарактеризовано передумови соціалізації в умовах спеціально організованого процесу у дитячому навчальному закладі: сприятлива соціальна ситуація розвитку, посередництва дорослих, через досягнення взаємодії процесу соціально-педагогічної діяльності дошкільного закладу та процесу соціалізації дитини в сімʼї; організація повноцінної діяльності і спілкування як провідних форм розвитку та взаємодії з навколишнім світом; підкреслюється важливість того, щоб в ДНЗ реалізовувалася модель, що забезпечує активну та успішну соціалізацію дошкільника в єдності когнітивного, емоційно-ціннісного і діяльнісно-практичного компонентів у процесі життєдіяльності дитини.
В докладе раскрывается сущность эмоционально-ценностного отношения старших дошкольников к социальной действительности; обосновані и охарактеризованы предпосылки социализации в условиях специально организованного процесса в детском учебном заведении: благоприятная социальная ситуация развития, посредничество взрослых, через достижение взаимодействия процесса социально-педагогической деятельности дошкольного учреждения и процесса социализации ребенка в семье; организация полноценной деятельности и общения как ведущих форм развития и взаимодействия с окружающим миром. The report reveals the essence of the emotional and value relation of senior preschool children to social reality; The preconditions of socialization in the conditions of a specially organized process in a children's educational institution are grounded and characterized: the favorable social situation of development, mediation of adults, through the achievement of the interaction of the process of social-pedagogical activity of the preschool institution and the process of socialization of the child in the family; organization of full-fledged activities and communication as the leading forms of development and interaction with the surrounding world. |
|
Date |
2017
|
|
Type |
Conference or Workshop Item
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/709737/1/%D0%9C%D0%B0%D1%80%D1%88%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%92.%D0%92.%2C%20%D0%9B%D1%83%D1%86%D1%8C%D0%BA%2C%202017.pdf
- Маршицька, В.В. (orcid.org/0000-0002-7072-8844 <http://orcid.org/0000-0002-7072-8844>) (2017) Prerequisites for the upbringing of the emotional and value relation of a senior preschool child to social reality in a pre-school educational institution In: Актуальні проблеми педагогічної освіти: європейський і національний вимір: Матеріали ІІ Міжнародної науково-практичної конференції, 16-17 травня 2017 року, м. Луцьк, Україна. |
|