ЕЛЕМЕНТИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
ЕЛЕМЕНТИ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ В ТЕХНІЧНОМУ УНІВЕРСИТЕТІ
ELEMENTS OF BLENDED LEARNING IN STUDYING PHYSICS IN THE TECHNICAL UNIVERSITY ЭЛЕМЕНТЫ СМЕШАННОГО ОБУЧЕНИЯ ФИЗИКЕ В ТЕХНИЧЕСКОМ УНИВЕРСИТЕТЕ |
|
Creator |
Podlasov, Serhii O.
Matviichuk, Oleksii V. Bryhinets, Valentyn P. |
|
Subject |
змішане навчання; модель перевернутого класу; елемент діяльності «Урок»; LMS Moodle
blended learning; model of the Flipped Classroom; element of activity «Lesson»; LMS Moodle смешанное обучение; модель перевернутого класса; элемент деятельности «Лекция»; LMS Moodle |
|
Description |
У статті проведено критичний аналіз переваг і недоліків традиційного й електронного навчання ы виявлені проблеми у знаннях з фізики у студентів молодших курсів. На основі проведеного аналізу зроблені висновки про доцільність застосування моделі перевернутого класу змішаного навчання у вивченні фізики студентами технічного університету. Для організації змішаного навчання був використаний елемент діяльності «Урок» LMS Moodle, у якому передбачена можливість поділу навчального матеріалу на логічно завершені частини і контроль його засвоєння. Це дозволяє викладачеві пропонувати студентам для самостійного опрацювання як окремі частини лекції, так і весь її зміст. Апробація змішаного навчання, яка була проведена на виборці студентів першого курсу, за результатами підсумкового контролю показала більш повне засвоєння навчального матеріалу.
The critical analysis of the advantages and disadvantages of traditional and e-learning as well as the shortcomings in the knowledge of the first course students allowed us to conclude that the most appropriate implementation of blended learning in studying physics in technical university is Flipped Classroom model. Blended learning can be conveniently carried out, using the special features of the LMS Moodle activity element «Lesson», which provides the possibility to combine small logically completed parts and monitoring its mastering. This allows the teacher to offer students to study easier separate part of the lecture or all of its content. Approbation of such a model of mixed learning on a sample of first-year students showed the activation of their cognitive activities and the better mastering of educational material. В статье проведен критический анализ преимуществ и недостатков традиционного и электронного обучения, а также выделены недочеты в знаниях студентов младших курсов. На основе проведенного анализа сделаны выводы о целесообразности использования модели перевернутого класса при изучении физики студентами технического университета и приведена схема реализации такого обучения. Для реализации смешанного обучения были использованы возможности элемента деятельности «Лекция» LMS Moodle, в котором предусмотрена возможность разделения учебных материалов на логически завершенные части и контроль их усвоения. Это позволяет преподавателю предлагать студентам для изучения как отдельные части лекции, так и все её содержание. Апробация такой модели смешанного обучения на выборке студентов первого курса показала активизацию их познавательно деятельности и лучшее усвоение учебного материала. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-10-31
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Теоретичні аспекти дослідження; Результати експерименту; рецензируемая статья — Peer-reviewed Article — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1741
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 61, No 5 (2017); 151-161
Информационные технологии и средства обучения; Vol 61, No 5 (2017); 151-161 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 151-161 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 151-161 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1741/1242
|
|
Rights |
Copyright (c) 2017 Serhii O. Podlasov, Oleksii V. Matviichuk, Valentyn P. Bryhinets
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|