Record Details

REALIZATION OF ACTIVE, PERSONAL AND PROFESSIONALLY-ORIENTED APPROACHES BY ICT SUPPORT

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title REALIZATION OF ACTIVE, PERSONAL AND PROFESSIONALLY-ORIENTED APPROACHES BY ICT SUPPORT
РЕАЛИЗАЦИЯ ДЕЯТЕЛЬНОСТНОГО, ЛИЧНОСТНО И ПРОФЕССИОНАЛЬНО-ОРИЕНТИРОВАННОГО ПОДХОДОВ В ПРЕПОДАВАНИИ СОЦИАЛЬНО-ЭКОНОМИЧЕСКИХ ДИСЦИПЛИН С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ИКТ
РЕАЛІЗАЦІЯ ДІЯЛЬНІСНОГО, ОСОБИСТІСНО ТА ПРОФЕСІЙНО ОРІЄНТОВАНИХ ПІДХОДІВ У ВИКЛАДАННІ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНИХ ДИСЦИПЛІН З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
 
Creator Kovalchuk, Halyna A.
 
Subject E-learning; E-learning space; Multi-agent training; Self-design; Digital competence; Cloud services
электронное обучение; электронное учебное пространство; мультиагентные обучения; самопроектирования; цифровая компетентность; облачные сервисы
електронне навчання; електронний навчальний простір; мультиагентне навчання; самопроектування; цифрова компетентність; хмарні сервіси
 
Description The article is devoted to the problem of the integrated of traditional (content-centric) and innovative (student-centered) learning technologies, in particular ICT, for implementation of activity, personality and professional-oriented approaches in the studying socio-economic disciplines. Investigated the role of Google's cloud-oriented services tools in the development of professional competencies and the development of media-information literacy of students with the ICT for education. The essence of the notion "Working educational space of discipline" is substantiated. Examples of the content and functional structure of the electronic environment from "Methods of teaching economics" are given. The models of educational actions of the student for self-organization of training and self-designing of educational results in the context of the concept of student center-centered are outlined.
Статья посвящена актуальной проблеме интегрированного применения традиционных (предметно-ориентированных) и инновационных (студентоцентричних) технологий обучения, в том числе ИКТ, для реализации деятельностного, личностно и профессионально ориентированных подходов в процессе изучения социально-экономических дисциплин. Показана роль инструментов облако-ориентированных сервисов Google в формировании профессиональных компетенций и развитии медийно-информационной грамотности студентов - будущих экономистов с помощью ИКТ для обучения. Обосновано сущность понятия «Рабочее учебное пространство дисциплины». Приведены примеры содержательной и функциональной структуры электронной среды для дисциплины «Методики преподавания экономики». Описаны модели учебных действий студента для самоорганизации обучения и самопроектирования учебных результатов в контексте концепции студентоцентризма.
Стаття присвячена актуальній проблемі інтегрованого застосування традиційних (предметоцентричних) та інноваційних (студентоцентричних) технологій навчання, зокрема ІКТ, для реалізації діяльнісного, особистісно- та професійно- орієнтованих підходів у процесі вивчення соціально-економічних дисциплін. Показана роль інструментів хмаро-орієнтованих сервісів Google для формування професійних компетентностей і розвитку медійно-інформаційної грамотності студентів – майбутніх фахівців економістів за допомогою ІКТ. Обґрунтовано сутність поняття «Робочий навчальний простір дисципліни». Наведено приклади змістової і функціональної структури електронного середовища з «Методики викладання економіки». Висвітлено моделі навчальних дій студента для самоорганізації навчання та самопроектування навчальних результатів у контексті концепції студентоцентризму.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-10-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Огляд літератури; Результати експерименту; Педагогічне спостереження; Систематизація навчальних результатів та продуктів навчальної діяльності студентів; Узагальнення власного досвіду дистанційного навчання соціально-економічних дисциплін
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1821
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 61, No 5 (2017); 110-126
Информационные технологии и средства обучения; Vol 61, No 5 (2017); 110-126
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 110-126
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 110-126
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1821/1255
 
Rights Copyright (c) 2017 Halyna A. Kovalchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0