Record Details

TECHNOLOGY FOR DEVELOPMENT OF ELECTRONIC TEXTBOOK ON HANDICRAFTS METHODOLOGY

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title TECHNOLOGY FOR DEVELOPMENT OF ELECTRONIC TEXTBOOK ON HANDICRAFTS METHODOLOGY
ТЕХНОЛОГИЯ РАЗРАБОТКИ ЭЛЕКТРОННОГО ПОСОБИЯ ПО ДИСЦИПЛИНЕ «МЕТОДИКА ТРУДОВОГО ОБУЧЕНИЯ»
ТЕХНОЛОГІЯ РОЗРОБЛЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ПОСІБНИКА З ДИСЦИПЛІНИ «МЕТОДИКА ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ»
 
Creator Androshchuk, Iryna V.
Androshchuk, Ihor P.
 
Subject electronic textbook; technology of development; structure of electronic textbook; macrostructure; microstructure; adaptation; web-quest
электронное пособие; технология разработки; структура электронного пособия; макроструктура; микроструктура; адаптация; веб-квест
електронний посібник; технологія розробки; структура електронного посібника; макроструктура; мікроструктура; адаптація; веб-квест
 
Description The main approaches to defining the concept of electronic textbook have been analyzed in the article. The main advantages of electronic textbooks in the context of future teachers’ training have been outlined. They are interactivity, feedback provision, availability of navigation and search engine. The author has presented and characterized the main stages in the technology of development of an electronic textbook on Handicraft and Technology Training Methodology: determination of its role and significance in the process of mastering the discipline; justification of its structure; outline of the stages of its development in accordance with the defined structure. The characteristic feature of the developed electronic textbook is availability of macro- and microstructure. Macrostructure is viewed as a sequence of components of the electronic textbook that are manifested in its content; microstructure is considered to be an internal pattern of each component of macrostructure.
В статье осуществлен анализ основных подходов к определению сущности понятия «электронное пособие». Определены основные преимущества электронных пособий в контексте подготовки будущих учителей: интерактивность, обеспечение обратной связи, наличие навигации и поиска. Приведены и охарактеризованы основные этапы технологии разработки электронного пособия по дисциплине «Методика трудового обучения»; определены его место и значение в процессе изучения дисциплины; обосновано структуру электронного пособия; описаны этапы его разработки, согласно описанной структуре. Характерной особенностью разработанного электронного пособия является наличие макро- и микроструктуры. Макроструктура рассматривается как последовательность компонентов электронного пособия и отражается в его содержании, микроструктура понимается как внутреннее строение каждого элемента макроструктуры.
У статті здійснено аналіз основних підходів до визначення сутності поняття «електронний посібник». Визначено основні переваги електронних посібників у контексті підготовки майбутніх учителів: інтерактивність, забезпечення зворотного зв’язку, наявність навігації та пошукової системи. Наведено й охарактеризовано основні етапи технології розробки електронного посібника з дисципліни «Методика трудового навчання»; визначено його місце та значення в процесі вивчення дисципліни; обґрунтовано структуру електронного посібника, описано етапи його розробки згідно визначеної структури. Характерною особливістю розробленого електронного посібника є наявність макро- і мікроструктури. Макроструктура розглядається як послідовність компонентів електронного посібника, що відображається у його змісті, мікроструктура розуміється як внутрішня будова кожного елемента макроструктури.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-10-31
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
Теоретичні аспекти дослідження
Peer-reviewed Article

рецензируемая статья

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1769
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 61, No 5 (2017); 24-35
Информационные технологии и средства обучения; Vol 61, No 5 (2017); 24-35
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 24-35
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 61, No 5 (2017); 24-35
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1769/1245
 
Rights Copyright (c) 2017 Iryna V. Androshchuk, Ihor P. Androshchuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0