Record Details

CRITERIA OF OPEN WEB-OPERATED TECHNOLOGIES OF TEACHING THE FUNDAMENTALS OF PROGRAMS OF FUTURE TEACHERS OF INFORMATICS

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title CRITERIA OF OPEN WEB-OPERATED TECHNOLOGIES OF TEACHING THE FUNDAMENTALS OF PROGRAMS OF FUTURE TEACHERS OF INFORMATICS
КРИТЕРИИ ОТБОРА ОТКРЫТЫХ WEB-OPИЕНТИРОВАННЫХ ТЕХНОЛОГИЙ ОБУЧЕНИЯ ОСНОВАМ ПРОГРАММИРОВАНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ ИНФОРМАТИКИ
КРИТЕРІЇ ДОБОРУ ВІДКРИТИХ WEB-OPIЄНТОВАНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ОСНОВ ПРОГРАМУВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНФОРМАТИКИ
 
Creator Spirin, Oleg M.
Vakaliuk, Tetiana A.
 
Subject programming; the basics of programming; Web-based learning technology; Selection criteria
программирование; основы программирования; web-ориентированные технологии обучения; критерии отбора
програмування; основи програмування; web-орієнтовані технології навчання; критерії добору
 
Description The article presents the criteria for the selection of open web-oriented technologies for the study of the basics of programming of future teachers of computer science. An analysis of available open-source web-based learning technologies for the basics of programming for future IT teachers has allowed them to be divided into: compilers automated programming task control systems, and intelligent maps. Each of them has defined criteria and relevant indicators: for designing and functional criteria for web-oriented compilers and smart cards, designing, informational and communication criteria are allocated for web-oriented automated programming verification tasks. The comparative tables for separate web-oriented technologies for the study of the basics of programming of future teachers of informatics based on certain criteria and indicators are given.
В статье приведены критерии отбора открытых web-ориентированных технологий обучения основам программирования будущих учителей информатики. Анализ имеющихся открытых web-ориентированных технологий обучения основам программирования будущих учителей информатики позволил разделить их на: компиляторы, автоматизированные системы проверки задач по программированию и интеллектуальные карты. К каждой из них определены критерии и соответствующие показатели: для web-ориентированных компиляторов и интеллектуальных карт выделено проектировочный и функциональный критерии, для web-ориентированных автоматизированных систем проверки задач по программированию выделено проектировочный, информационно-дидактический и коммуникационный критерии. Приведены сравнительные таблицы для отдельных web-ориентированных технологий обучения основам программирования будущих учителей информатики по определенным критериям и показателям.
У статті наведено критерії добору відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики. Аналіз наявних відкритих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики дозволив поділити їх на: компілятори, автоматизовані системи перевірки завдань з програмування та інтелектуальні карти. До кожної з них визначено критерії та відповідні показники: для web-орієнтованих компіляторів та інтелектуальних карт виділено проектувальний та функціональний критерії, для web-орієнтованих автоматизованих систем перевірки завдань з програмування виділено проектувальний, інформаційнодидактичний та комунікаційний критерії. Наведено порівняльні таблиці для окремих web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики за визначеними критеріями та показниками.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття
вивчення практичного досвіду використання web-орієнтованих технологій навчання основ програмування майбутніх учителів інформатики; систематизація й узагальнення для визначення критеріїв та показників добору, метод експертного оцінювання.
рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 60, No 4 (2017); 275-287
Информационные технологии и средства обучения; Vol 60, No 4 (2017); 275-287
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 275-287
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 275-287
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1815/1229
 
Rights Copyright (c) 2017 Oleg M. Spirin, Tetiana A. Vakaliuk
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0