РЕАЛІЗАЦІЯ КУРСУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
Інформаційні технології і засоби навчання
View Archive InfoField | Value | |
Title |
РЕАЛІЗАЦІЯ КУРСУ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
РЕАЛИЗАЦИЯ КУРСА СМЕШАННОГО ОБУЧЕНИЯ БУДУЩИХ УЧИТЕЛЕЙ НАЧАЛЬНЫХ КЛАССОВ BLENDED LEARNING COURSE FOR FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHERS IMPLEMENTATION |
|
Creator |
Kotkova, Vira V.
|
|
Subject |
змішане навчання; змішаний курс навчання; традиційний курс; дистанційний курс; майбутні вчителі початкових класів
смешанное обучение; курс смешанного обучения; традиционный курс; дистанционный курс; будущие учителя начальных классов blended learning; blended learning course; traditional course; distance course; future teachers of primary school |
|
Description |
У статті проаналізовані погляди вітчизняних і закордонних науковців на сутність змішаного навчання. Подано авторське визначення терміну змішаний курс навчання. Описано процес проектування такого курсу за цільовим, мотиваційним, змістовим, діяльнісним і діагностичним компонентами. Представлено структуру реалізації змішаного курсу та розподіл навчально-пізнавальної діяльності студентів між аудиторними заняттями і дистанційним курсом. Узагальнено проблеми забезпечення ефективності реалізації змішаного курсу для студентів, викладачів, освітнього закладу. Проаналізовано успішність студентів за три роки навчання. Наведено результати анкетування студентів щодо визначення їх ставлення до змішаного курсу за такими категоріями: ефективність змішаного курсу, об’єктивність оцінювання, стимулювання до вивчення, застосування плагіату в навчанні, розуміння сутності змішаного курсу навчання.
В статье проанализированы взгляды отечественных и зарубежных ученых на сущность смешанного обучения. Представлено авторское определение термина смешанный курс обучения. Описано процесс проектирования такого курса за целевым, мотивационным, содержательным, деятельностным и диагностическим компонентами. Представлена структура реализации смешанного курса и распределение учебно-познавательной деятельности студентов между аудиторными занятиями и дистанционным курсом. Обобщены проблемы обеспечения эффективности реализации смешанного курса для студентов, преподавателей, образовательного учреждения. Проанализирована успеваемость студентов за три года обучения. Приведены результаты анкетирования студентов для виявления их отношения к смешаному курсу по таким категориям: эффективность смешанного курса, объективность оценивания, стимулирование к изучению, применение плагиата в учебе, понимание сущности смешанного курса обучения. Ukrainian and foreign scientists’ views on the essence of blended learning are analyzed in the article. The author's definition of a blended learning course is presented. The process of such course designing is described according to target, motivational, substantive, operational and diagnostic components. Both the structure of the blended learning course implementation as well as students’ educational-cognitive activity distribution between classroom learning and distance course are shown. The problems for students, teachers, and educational institutions of blended courses effective implementation are summarized. Students’ academic performance of three years study is analyzed. The results of students’ questioning to determine their perception of blended learning course are described according to the following categories: the effectiveness of blended course, evaluation objectivity, motivation to study, the use of plagiarism in studies, understanding of blended learning course. |
|
Publisher |
Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2017-09-30
|
|
Type |
info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion рецензована стаття Огляд літератури; Опитування/Інтерв'ю Peer-reviewed Article — рецензируемая статья — |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1711
|
|
Source |
Information Technologies and Learning Tools; Vol 60, No 4 (2017); 312-323
Информационные технологии и средства обучения; Vol 60, No 4 (2017); 312-323 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 312-323 Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 312-323 2076-8184 |
|
Language |
ukr
|
|
Relation |
https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1711/1212
|
|
Rights |
Copyright (c) 2017 Vira V. Kotkova
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0 |
|