Record Details

ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ В СИСТЕМІ LMSMOODLE

Інформаційні технології і засоби навчання

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Title ПЕДАГОГІЧНЕ ТЕСТУВАННЯ В СИСТЕМІ LMSMOODLE
ПЕДАГОГИЧЕСКОЕ ТЕСТИРОВАНИЕ В СИСТЕМЕ LMS MOODLE
PEDAGOGICAL TESTING IN LMS MOODLE
 
Creator Boliubash, Nadiia M.
 
Subject педагогічний тест; тестове завдання; модифікована таксономія Блума; інформаційне середовище; система Moodle; валідність тесту
педагогический тест; тестовое задание; модифицированная таксономия Блума; информационная среда; система Moodle; валидность теста
pedagogical test; test task; modified Вloom’s taxonomy; information learning environment; system Moodle; test validity
 
Description Стаття присвячена проблемі тестового контролю та оцінювання навчальних досягнень студентів у разі впровадження у традиційну вищу освіту мережевих освітніх технологій на базі інформаційного середовища Moodle. Розглянуто й теоретично обґрунтовано дидактичні можливості Moodle з підвищення ефективності контролю навчально-пізнавальної діяльності студентів шляхом комбінованого застосування тестового контролю та тренінгу, урізноманітнення форм тестових завдань, удосконалення методики конструювання тестів та інтерпретації результатів тестування. Підтверджено доцільність застосування інструментальних засобів Moodle при конструюванні тестів з опорою на модифіковану таксономію Блума з метою забезпечення тестового контролю у термінах компетентістного підходу. Досліджено можливість використання Moodle при проведені статистичних розрахунків для визначення валідності та надійності розроблених тестів.
Статья посвящена проблеме тестового контроля и оценивания учебных достижений студентов в случае внедрения в традиционное высшее образование сетевых образовательных технологий на базе информационной среды Moodle. Рассмотрено и теоретически обосновано дидактические возможности Moodle по повышению эффективности контроля учебно-познавательной деятельности студентов путем комбинированного применения тестового контроля и тренинга, создания разных форм тестовых заданий, усовершенствования методики конструирования тестов и интерпретации результатов тестирования. Подтверждена целесообразность применения инструментальных средств Moodle при конструировании тестов с опорой на модифицированную таксономию Блума с целью обеспечения тестового контроля в рамках компетентностного подхода. Исследовано возможность использования Moodle при проведении статистических расчетов для определения валидности и надежности разработанных тестов.
The article is sanctified to the problem of test control and evaluation of educational achievements of students in case of introduction of educational technologies network on the base of informative environment Moodle in traditional higher education. Didactic opportunities of Moodle to improve the effectiveness of monitoring the educational and cognitive activity of students by combining the use of test control and training, creating various forms of test tasks, improving the methodology for constructing tests and interpreting test results are considered and theoretically grounded. The expediency of using Moodle tools during the construction of tests based on the modified Bloom taxonomy was confirmed with the aim of providing test control within the competence approach. In the article the possibility of using Moodle in carrying out statistical calculations to determine the validity and reliability of the developed tests was considered.
 
Publisher Institute of Information Technologies and Learning Tools of NAES of Ukraine
 
Contributor


 
Date 2017-09-30
 
Type info:eu-repo/semantics/article
info:eu-repo/semantics/publishedVersion
рецензована стаття

рецензируемая статья

Peer-reviewed Article

 
Format application/pdf
 
Identifier https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1726
 
Source Information Technologies and Learning Tools; Vol 60, No 4 (2017); 116-127
Информационные технологии и средства обучения; Vol 60, No 4 (2017); 116-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 116-127
Інформаційні технології і засоби навчання; Vol 60, No 4 (2017); 116-127
2076-8184
 
Language ukr
 
Relation https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1726/1215
 
Rights Copyright (c) 2017 Nadiia M. Boliubash
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0