Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку
Zhytomyr State University Library
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://eprints.zu.edu.ua/25263/
|
|
Title |
Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку
|
|
Creator |
Музика, О. Я.
Король, А. М. |
|
Subject |
LB Theory and practice of education
|
|
Description |
У статті окреслено головні завдання вищої педагогічної мистецької освіти. Визначено вимоги до сучасного учителя образотворчого мистецтва. Здійснено теоретичний аналіз важливої проблеми мистецько-педагогічної освіти: професійно-особистісного саморозвитку майбутнього вчителя образотворчого мистецтва. Розглянуто проблему саморозвитку та становлення особистості в філософському, психолого-педагогічному та мистецькому контексті. Автором статті визначено саморозвиток як спосіб особистісної самореалізації, генетично закладений у людині. Обґрунтовано значення художньо-творчої обдарованості особистості як необхідної передумови досягнення високого рівня саморозвитку. Окреслюються основні психолого-педагогічні умови, які сприятимуть ефективному вирішенню зазначеної проблеми у процесі фахової підготовки майбутніх педагогів-художників. |
|
Publisher |
Вид-во ЖДУ ім. І.Франка
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
ukraine |
|
Identifier |
http://eprints.zu.edu.ua/25263/1/38.pdf
Музика, О. Я. and Король, А. М. (2017) Художньо-творча обдарованість майбутніх учителів образотворчого мистецтва як передумова професійно-особистісного саморозвитку. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (2 (88)). pp. 203-207. ISSN 2076-6173 |
|