Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707366/
|
|
Title |
Педагогічні умови діяльності учнівського самоврядування у допоміжній школі
Pedagogical conditions of the pupils selfmanagement activity at the auxiliary school Педагогические условия деятельности ученического самоуправления во вспомогательной школе |
|
Creator |
Супрун, М.О.
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата педагогічних наук за спеціальністю 13.00.03 - спеціальна педагогіка, Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. Київ, 1994 р. Захищається 15 наукових робіт, в яких здійснено аналіз педагогіки, психології та шкільної практики також результати експериментального дослідження. Встановлено. що діяльність розумово відсталих школярів в органах учнівського самоврядування залежить від правильного корекційно-педагогічного керівництва і виступає істотним механізмом виховання соціальної зрілості. Здійснено впровадження запропонованих педагогічних умов в практику допоміжних шкіл, наводяться дані про ефективність їх застосування. Dissertation (manuscript) for the searching of the scientific degree of the candidate of pedagogical sciences.'Speciality 13.00.03 - special pedagogics. Ukrainian State Pedagogical University named by M. Dragomanov, Kuiv, 1994 15 scientific works are defendiny, which contain the theoretical grounds of the pupil self-management activity at the auxiliary school and also the results of the experimental investigations. It is proved that mentally retarded pupils activity in selfmanagement bodies depends on proper correctional and pedagogical guidance. It is the essential educational mechanism of such abnormal, pupils socialgronth. The inculcation of the proposed pedagogical conditions is carried out into the practice of the auxiliary schools activity. Also the facts of their efficacy in the process of organisation of the pupil self-management are cited. Диссертация на соискание ученой степени кандидата педагогических наук по специальности 13.00.03 – специальная педагогика, Украинский государственный педагогический университет им. М. П. Драгоманова. Киев, 1994 г. Защищается 15 научных работ, в которых осуществлён анализ педагогики, психологии и школьной практики также результаты экспериментального исследования. Установлено.что деятельность умственно отсталых школьников в органах ученического самоуправления зависит от правильного коррекционно-педагогического руководства и выступает существенным механизмом воспитания социальной зрелости. Осуществлено внедрение предложенных педагогических условий в практику вспомогательных школ, приводятся данные об эффективности их применения. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки АПН України
|
|
Date |
1994
|
|
Type |
Thesis
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707366/1/%D0%A1%D1%83%D0%BF%D1%80%D1%83%D0%BD%20%D0%9C.%D0%9E.%20%D0%B0%D0%B2%D1%82%D0%BE%D1%80%D0%B5%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%20%D0%BA%D0%B0%D0%BD%D0%B4.%20%D0%B4%D0%B8%D1%81..pdf
- Супрун, М.О. (orcid.org/0000-0002-4198-9527 <http://orcid.org/0000-0002-4198-9527>) (1994) Pedagogical conditions of the pupils selfmanagement activity at the auxiliary school Dissertation candidate2 thesis, Український державний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова. |
|