Record Details

Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями розумового розвитку: нав.-метод. посіб.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707296/
http://ispukr.org.ua/ukn/14/143/143_15.html
 
Title Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів початкових класів з порушеннями розумового розвитку: нав.-метод. посіб.
Criteria for assessing the educational achievements of primary school students with intellectual disabilities
Критерии оценивания учебных достижений учащихся начальных классов с нарушениями умственного развития: нав.-метод. пособие.
 
Creator Чеботарьова, О. В.
Трикоз, С. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
Бобренко, Інна Всеволодівна
Королько, Н.І.
Дмітрієва, І. В.
Остапенко, Л.І.
Тарновська, Л.І.
Гломозда, І. В
Чухліб, О. А.
Стрілець, Л. В.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Навчально-методичний посібник розроблено відповідно до Програми спільної діяльності Міністерства освіти і науки України, Інституту модернізації змісту освіти, Інституту спеціальної педагогіки НАПН України, спрямованої на виконання завдань реформування змісту освіти дітей з особливими освітніми потребами.
У процесі підготовки навчально-методичного посібника використано конструктивні пропозиції відділу освіти дітей з особливими потребами Міністерства освіти і науки, фахівців Інституту модернізації змісту освіти, кафедри психокорекційної педагогіки та психології ФКПП НПУ імені М. П. Драгоманова, обласних інститутів післядипломної освіти, а також творчих колективів спеціальних навчальних закладів №2, 8, 16, 17, 26 м. Києва, спеціальних навчальних закладів міст Харкова, Миколаєва, Богодухова, Херсона, Сум, НРЦ м. Борислава Львівської області та ін.
The educational and methodological manual was developed in accordance with the Program of Joint Activities of the Ministry of Education and Science of Ukraine, the Institute for Modernization of Educational Content, the Institute of Special Pedagogy of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine aimed at fulfilling the tasks of reforming the content of education for children with special educational needs
Учебно-методическое пособие разработано в соответствии с Программой совместной деятельности Министерства образования и науки Украины, Института модернизации содержания образования, Института специальной педагогики АПН Украины, направленной на выполнение задач реформирования содержания образования детей с особыми образовательными потребностями.
В процессе подготовки учебно-методического пособия использовано конструктивные предложения отдела образования детей с особыми потребностями Министерства образования и науки, специалистов Института модернизации содержания образования, кафедры психокоррекционной педагогики и психологии ФКПП НПУ имени М. П. Драгоманова, областных институтов последипломного образования, а также творческих коллективов специальных учебных заведений №2, 8, 16, 17, 26 м. Киева, специальных учебных заведений городов Харькова, Николаева, Богодухова, Херсона, Сум, НРЦ м. Борислава Львовской области и др.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707296/1/%D0%9F%D0%9E%D0%A1%D0%86%D0%91%D0%9D%D0%98%D0%9A%20%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%82%D0%B5%D1%80%D1%96%D1%97%20%D0%BE%D1%86%D1%96%D0%BD%D1%8E%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F.pdf
Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>), Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>), Блеч, Г. О., Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>), Бобренко, Інна Всеволодівна (orcid.org/0000-0002-9501-5461 <http://orcid.org/0000-0002-9501-5461>), Королько, Н.І., Дмітрієва, І. В., Остапенко, Л.І., Тарновська, Л.І., Гломозда, І. В, Чухліб, О. А. and Стрілець, Л. В. (2016) Criteria for assessing the educational achievements of primary school students with intellectual disabilities Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.