Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707278/
|
|
Title |
Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору
The psychologist in educational process specialized preschool educational institutions for children with visual impairment Психолог в системе учебно-воспитательного процесса специализированного дошкольного учебного учреждения для детей с нарушением зрения |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
В статті висвітлюються основні напрямки діяльності психолога з дошкільниками з порушеннями зору (діагностичний, корекційно-розвивальний, консультативний та просвітницький). Визначена основна мета діяльності психолога, завдання та шляхи їх реалізації з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з порушеннями зору. Описані основні функції психолога в дошкільному закладі для дітей з порушеннями зору, які мають реалізовуватися відповідно до визначених принципів. Визначені механізми корекційного впливу на відхилення у психічному розвитку дитини з порушеннями зору та причини, що їх зумовили. with visual impairments (diagnostic, educational, consultative and correctional and developmental). The basic goal of the psychologist, objectives and ways of their implementation, taking into account the individual characteristics of children with visual impairments. The basic function of a psychologist in preschools for children with visual impairments, which should be implemented in accordance with the principles defined by the author. The mechanism of correctional impact on the deviation in mental development of children with visual impairments and reasons which caused it. В статті висвітлюються основні напрямки діяльності психолога з дошкільниками з порушеннями зору (діагностичний, корекційно-розвивальний, консультативний та просвітницький). Визначена основна мета діяльності психолога, завдання та шляхи їх реалізації з урахуванням індивідуальних особливостей дітей з порушеннями зору. Описані основні функції психолога в дошкільному закладі для дітей з порушеннями зору, які мають реалізовуватися відповідно до визначених принципів. Визначені механізми корекційного впливу на відхилення у психічному розвитку дитини з порушеннями зору та причини, що їх зумовили. |
|
Publisher |
ТОВ «Поліграф плюс»
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707278/1/Untitled0%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Костенко, Т.М. (2015) The psychologist in educational process specialized preschool educational institutions for children with visual impairment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (8). pp. 68-76. ISSN ISBN 978-966-8977-58-9. |
|