Record Details

Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707278/
 
Title Психолог в системі навчально-виховного процесу спеціалізованого дошкільного навчального закладу для дітей з порушеннями зору
The psychologist in educational process specialized preschool educational institutions for children with visual impairment
Психолог в системе учебно-воспитательного процесса специализированного дошкольного учебного учреждения для детей с нарушением зрения
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті висвітлюються основні напрямки діяльності психолога з
дошкільниками з порушеннями зору (діагностичний, корекційно-розвивальний,
консультативний та просвітницький). Визначена основна мета діяльності
психолога, завдання та шляхи їх реалізації з урахуванням індивідуальних
особливостей дітей з порушеннями зору. Описані основні функції психолога в
дошкільному закладі для дітей з порушеннями зору, які мають реалізовуватися
відповідно до визначених принципів. Визначені механізми корекційного впливу
на відхилення у психічному розвитку дитини з порушеннями зору та причини,
що їх зумовили.
with visual impairments (diagnostic, educational, consultative and
correctional and developmental). The basic goal of the psychologist, objectives and
ways of their implementation, taking into account the individual characteristics of
children with visual impairments. The basic function of a psychologist in preschools
for children with visual impairments, which should be implemented in accordance
with the principles defined by the author. The mechanism of correctional impact on
the deviation in mental development of children with visual impairments and reasons
which caused it.
В статті висвітлюються основні напрямки діяльності психолога з
дошкільниками з порушеннями зору (діагностичний, корекційно-розвивальний,

консультативний та просвітницький). Визначена основна мета діяльності
психолога, завдання та шляхи їх реалізації з урахуванням індивідуальних
особливостей дітей з порушеннями зору. Описані основні функції психолога в
дошкільному закладі для дітей з порушеннями зору, які мають реалізовуватися
відповідно до визначених принципів. Визначені механізми корекційного впливу
на відхилення у психічному розвитку дитини з порушеннями зору та причини,
що їх зумовили.
 
Publisher ТОВ «Поліграф плюс»
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707278/1/Untitled0%D0%9A%D0%BE%D1%81%D1%82%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE.pdf
- Костенко, Т.М. (2015) The psychologist in educational process specialized preschool educational institutions for children with visual impairment Освіта осіб з особливими потребами: шляхи розбудови (8). pp. 68-76. ISSN ISBN 978-966-8977-58-9.