Record Details

Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю в системі корекційно-розвивального навчання спеціального загальноосвітнього закладу: нав.-метод. посіб.

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707272/
 
Title Особливості психолого-педагогічного супроводу дітей з помірною розумовою відсталістю в системі корекційно-розвивального навчання спеціального загальноосвітнього закладу: нав.-метод. посіб.
Peculiarities of psychological and pedagogical support of children with moderate mental retardation in the system of correctional and developmental training of a special general educational institution
Особенности психолого-педагогического сопровождения детей с умеренной умственной отсталостью в системе коррекционно-развивающего обучения специального общеобразовательного учреждения: нав.-метод. пособие.
 
Creator Чеботарьова, О. В.
Трикоз, С. В.
Міненко, А. В.
Блеч, Г. О.
Гладченко, І. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description У навчально-методичному посібнику висвітлюються особливості психолого-педагогічного супроводу та корекційно-розвивальної роботи з дітьми з помірною розумовою відсталістю у спеціальному загальноосвітньому навчальному закладі. Розкриваються актуальні питання організаційно-методичного забезпечення, реалізації інноваційних педагогічних технологій та рекомендації стосовно їх впровадження в практику, результати експериментальних досліджень, присвячених реалізації трудового, сенсорного виховання, розвитку мовленнєвої, ігрової, соціально-побутової діяльності, змісту та організації психолого-педагогічного супроводу школярів з помірною розумовою відсталістю. Авторами репрезентовано інноваційні адаптивні технології навчання дітей з тяжкими інтелектуальними порушеннями.
Посібник адресовано фахівцям спеціальних та загальноосвітніх навчальних закладів, науковцям, працівникам соціальної служби, викладачам та студентам вищих навчальних закладів; батькам дітей з особливими освітніми потребами, всім зацікавленим проблемами сучасної спеціальної педагогіки та психології.
The teaching and methodological manual highlights the features of psychological and pedagogical support and correctional and developmental work with children with moderate mental retardation in a special general educational institution. The current issues of organizational and methodological support, the implementation of innovative pedagogical technologies and recommendations for their implementation in practice, the results of experimental studies on the implementation of labor, sensory education, the development of speech, gaming, social activities, the content and organization of psychological and pedagogical support for schoolchildren with Moderate mental retardation. The authors present innovative adaptive technologies for teaching children with severe intellectual disabilities.
The manual is addressed to specialists of special and general educational institutions, researchers, social workers, teachers and students of higher educational institutions; Parents of children with special educational needs, all interested problems of modern special pedagogy and psychology.
В учебно-методическом пособии освещаются особенности психолого-педагогического сопровождения и коррекционно-развивающей работы с детьми с умеренной умственной отсталостью в специальном общеобразовательном учебном заведении. Раскрываются актуальные вопросы организационно-методического обеспечения, реализации инновационных педагогических технологий и рекомендации по их внедрению в практику, результаты экспериментальных исследований, посвященных реализации трудового, сенсорного воспитания, развития речевой, игровой, социально-бытовой деятельности, содержания и организации психолого-педагогического сопровождения школьников с умеренной умственной отсталостью. Авторами представлены инновационные адаптивные технологии обучения детей с тяжелыми интеллектуальными нарушениями.
Пособие адресовано специалистам специальных и общеобразовательных учебных заведений, научным работникам, работникам социальной службы, преподавателям и студентам высших учебных заведений; родителям детей с особыми образовательными потребностями, всем заинтересованным проблемами современной специальной педагогики и психологии.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2016
 
Type Book
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707272/1/%D0%9F%D0%BE%D1%81%D1%96%D0%B1%D0%BD%D0%B8%D0%BA%20%D0%9F%D0%9F%D0%A1.pdf
Чеботарьова, О. В. (orcid.org/0000-0002-4560-3708 <http://orcid.org/0000-0002-4560-3708>), Трикоз, С. В. (orcid.org/0000-0002-5929-589X <http://orcid.org/0000-0002-5929-589X>), Міненко, А. В., Блеч, Г. О. and Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>) (2016) Peculiarities of psychological and pedagogical support of children with moderate mental retardation in the system of correctional and developmental training of a special general educational institution Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, м. Київ, Україна.