Record Details

Теоретико-методичні аспекти корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами, які мають порушення зору

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707264/
 
Title Теоретико-методичні аспекти корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами, які мають порушення зору
Theoretical and methodical aspects of correction and development work with junior schoolchildren with visual impairment
Теоретико-методические аспекты коррекционно-развивающей работы с младшими школьниками, имеющими нарушения зрения
 
Creator Кобильченко, В.В.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Мета корекційно-розвивальної роботи з дітьми з
порушеннями зору визначається розумінням закономірностей їхнього психосоціального розвитку як активного процесу, реалізованого у співробітництві дитини з дорослим. На цій підставі виділяють три основних напрямки й області постановки корекційно-розвивальних цілей: оптимізація
соціальної ситуації розвитку; розвиток видів діяльності дитини; формування вікових психологічних новоутворень.
Для здійснення цілеспрямованого й результативного психологічного впливу на особистісні характеристики молодших школярів з порушеннями зору, за нашим переконанням, необхідним є створення й послідовна реалізація певної моделі корекційно-розвивальної роботи психолога.
The purpose of correction and development work with children from Visual impairment is determined by the understanding of their regularities Psycho-social development as an active process implemented in Co-operation of a child with an adult. On this basis, there are three main ones
Directions and areas of correction-development goals: optimization Social development situation; Development of children's activities; formation Age psychological neoplasms.
To implement purposeful and effective psychological
Influence on the personal characteristics of junior schoolchildren with violations According to our belief, the v iew is necessary to create and consistent Realization of a certain model of correctional developmental work of a psychologist.
Цель коррекционно-развивающей работы с детьми с
нарушениями зрения определяется пониманием закономерностей их психосоциального развития как активного процесса, реализуемого в сотрудничестве ребенка со взрослым. На этом основании выделяют три основных направления и области постановки коррекционно-развивающих целей: оптимизация
социальной ситуации развития; развитие видов деятельности ребенка; формирования возрастных психологических новообразований.
Для осуществления целенаправленного и результативного психологического воздействия на личностные характеристики младших школьников с нарушениями зрения, по нашему убеждению, необходимо создание и последовательная
реализация определенной модели коррекционно-развивающей работы психолога.Теоретико-методические аспекты коррекционно-развивающей работы с младшими школьниками, имеющими нарушения зрения
 
Publisher Харківська гуманітарно–педагогічна академія
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707264/1/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%A5%D0%9E%D0%A0.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2017) Theoretical and methodical aspects of correction and development work with junior schoolchildren with visual impairment In: Спеціальна освіта: стан та перспективи: мат. Всеукр. (заочної) наук.-практ. конф., присв. 5-річчю кафедри корект. освти та спец. психол. (17-18.05.2017) Харківська гуманітарно–педагогічна академія, м. Харків, Україна, pp. 145-148.