Теоретико-методичні аспекти корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами, які мають порушення зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707264/
|
|
Title |
Теоретико-методичні аспекти корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами, які мають порушення зору
Theoretical and methodical aspects of correction and development work with junior schoolchildren with visual impairment Теоретико-методические аспекты коррекционно-развивающей работы с младшими школьниками, имеющими нарушения зрения |
|
Creator |
Кобильченко, В.В.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Мета корекційно-розвивальної роботи з дітьми з порушеннями зору визначається розумінням закономірностей їхнього психосоціального розвитку як активного процесу, реалізованого у співробітництві дитини з дорослим. На цій підставі виділяють три основних напрямки й області постановки корекційно-розвивальних цілей: оптимізація соціальної ситуації розвитку; розвиток видів діяльності дитини; формування вікових психологічних новоутворень. Для здійснення цілеспрямованого й результативного психологічного впливу на особистісні характеристики молодших школярів з порушеннями зору, за нашим переконанням, необхідним є створення й послідовна реалізація певної моделі корекційно-розвивальної роботи психолога. The purpose of correction and development work with children from Visual impairment is determined by the understanding of their regularities Psycho-social development as an active process implemented in Co-operation of a child with an adult. On this basis, there are three main ones Directions and areas of correction-development goals: optimization Social development situation; Development of children's activities; formation Age psychological neoplasms. To implement purposeful and effective psychological Influence on the personal characteristics of junior schoolchildren with violations According to our belief, the v iew is necessary to create and consistent Realization of a certain model of correctional developmental work of a psychologist. Цель коррекционно-развивающей работы с детьми с нарушениями зрения определяется пониманием закономерностей их психосоциального развития как активного процесса, реализуемого в сотрудничестве ребенка со взрослым. На этом основании выделяют три основных направления и области постановки коррекционно-развивающих целей: оптимизация социальной ситуации развития; развитие видов деятельности ребенка; формирования возрастных психологических новообразований. Для осуществления целенаправленного и результативного психологического воздействия на личностные характеристики младших школьников с нарушениями зрения, по нашему убеждению, необходимо создание и последовательная реализация определенной модели коррекционно-развивающей работы психолога.Теоретико-методические аспекты коррекционно-развивающей работы с младшими школьниками, имеющими нарушения зрения |
|
Publisher |
Харківська гуманітарно–педагогічна академія
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707264/1/%D0%BD%D0%B0%D1%83%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D0%B0%20%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD%D1%86%D1%96%D1%8F%20%D0%B2%20%D0%A5%D0%9E%D0%A0.pdf
- Кобильченко, В.В. (orcid.org/0000-0002-7717-5090 <http://orcid.org/0000-0002-7717-5090>) (2017) Theoretical and methodical aspects of correction and development work with junior schoolchildren with visual impairment In: Спеціальна освіта: стан та перспективи: мат. Всеукр. (заочної) наук.-практ. конф., присв. 5-річчю кафедри корект. освти та спец. психол. (17-18.05.2017) Харківська гуманітарно–педагогічна академія, м. Харків, Україна, pp. 145-148. |
|