Record Details

Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707183/
 
Title Проблема вимірювання результатів навчання і вдосконалення існуючих систем університетських рейтингів
Problem of Measuring Learning Outcomes and Modernization of Current Systems of University Rankings
Проблема оценки результатов обучения и совершенствование существующих систем университетских рейтингов
 
Creator Курбатов, Сергій
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
378 Higher education. Universities. Academic study
 
Description У статті розглядаються сучасна критика університетських рей-
тингів і пропозиції щодо вдосконалення їх теорії та методології. Зокрема, акцент робиться на тому,що в існуючих моделях університетських рейтингів недостатньо оцінюється процес навчання та його результати. Проаналізовано
основні підходи до вимірювання результатів навчання в англомовній літературі та подальші перспективи досліджень у цій галузі. Наголошується на важливості адекватного вимірювання результатів навчання у контексті становлення
нової системи забезпечення якості вищої освіти в Україні.
Modernization of Current Systems of University Rankings”. The paper is devoted to analyses of contemporary theoretical and methodological critique of university rankings and the optimal ways of its improvement. Special accent is made on the problem of measuring learning outcomes and insufficient representation of this parameter in existing university rankings. The author analyzed the main approaches to the problem of measuring learning outcomes in contemporary English-language academic literature. He stressed the importance of adequate place of the evaluation of learning outcomes in the context of development of new system of quality assurance of higher education in Ukraine.
В статье рассматриваются современная критика университетских рейтингов и основные подходы к усовершенствованию их теории и методологии. В частности, акцент делается на том, что в существующих моделях университетских рейтингов недостаточно оценивается процесс обучения и его результаты. Предпринят анализ основных подходов к оценке результатов обучения в англоязычной литературе, а также перспективы дальнейших исследований в этой области. Подчёркивается важность адекватной оценки результатов обучения как составляющего элемента новой системы обеспечения качества высшего образования в Украине.
 
Publisher Інститут вищої освіти НАПН України, Видавництво "Педагогічна преса"
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707183/1/kurbatov_learning_outcomes.pdf
- Курбатов, Сергій (2017) Problem of Measuring Learning Outcomes and Modernization of Current Systems of University Rankings Вища освіта України, 2 (65). pp. 18-22. ISSN 2078–1016