Record Details

Соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників

Електронна бібліотека НАПН України

View Archive Info
 
 
Field Value
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/707178/
 
Title Соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників
Социально-психологические условия обеспечения познавательной активности слабовидящих дошкольников
Social and psychological conditions support visually impaired cognitive activity preschooler
 
Creator Костенко, Т.М.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті розкриваються соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників: зовнішні (сімя, ДНЗ) та внутрішні (особливості дитини з порушенням зору). Висвітлено питання засобів стимуляції пізнавальної активності.
В статье раскрываются социально-психологические условия обеспечения познавательной активности слабовидящих дошкольников: внешние (семья, детский сад) и внутренние (особенности ребенка с нарушением зрения). Раскрыт вопрос средств стимуляции познавательной активности.
The article reveals the social and psychological conditions of cognitive activity visually impaired preschoolers: external (Family, CCA) and internal (especially a child with visual impairment). Reveals the question of stimulating cognitive activity.
 
Publisher Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, "Педагогічна преса"
 
Date 2012
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/707178/3/Untitled0%20%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%8F%20%D0%94.3%2C2012.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2012) Social and psychological conditions support visually impaired cognitive activity preschooler Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (63). pp. 27-31. ISSN 2312-2781