Соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707178/
|
|
Title |
Соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників
Социально-психологические условия обеспечения познавательной активности слабовидящих дошкольников Social and psychological conditions support visually impaired cognitive activity preschooler |
|
Creator |
Костенко, Т.М.
|
|
Subject |
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
В статті розкриваються соціально-психологічні умови забезпечення пізнавальної активності слабозорих дошкільників: зовнішні (сімя, ДНЗ) та внутрішні (особливості дитини з порушенням зору). Висвітлено питання засобів стимуляції пізнавальної активності.
В статье раскрываются социально-психологические условия обеспечения познавательной активности слабовидящих дошкольников: внешние (семья, детский сад) и внутренние (особенности ребенка с нарушением зрения). Раскрыт вопрос средств стимуляции познавательной активности. The article reveals the social and psychological conditions of cognitive activity visually impaired preschoolers: external (Family, CCA) and internal (especially a child with visual impairment). Reveals the question of stimulating cognitive activity. |
|
Publisher |
Інститут спеціальної педагогіки НАПН України, "Педагогічна преса"
|
|
Date |
2012
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707178/3/Untitled0%20%D0%A2%D0%B0%D0%BD%D1%8F%20%D0%94.3%2C2012.pdf
- Костенко, Т.М. (orcid.org/0000-0002-4976-1236 <http://orcid.org/0000-0002-4976-1236>) (2012) Social and psychological conditions support visually impaired cognitive activity preschooler Дефектологія. Особлива дитина: навчання і виховання, 3 (63). pp. 27-31. ISSN 2312-2781 |
|