Поліфакторна депривація особистісного розвитку дітей з порушеннями зору
Електронна бібліотека НАПН України
View Archive InfoField | Value | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/707167/
http://lib.iitta.gov.ua/704987 |
|
Title |
Поліфакторна депривація особистісного розвитку дітей з порушеннями зору
Полифакторная депривация личностного развития детей с нарушениями зрения Polifaktorna deprivation of personal development of children with visual impairments |
|
Creator |
Кобильченко, В.В.
|
|
Subject |
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
|
|
Description |
Визначено, що депривація – це такий психічний стан, коли дитина не має змоги задовольняти свої основні потреби достатньою мірою впродовж тривалого часу. Встановлено, що існують різні види депривації: сенсорна, соціальна, материнська. Розкрито, що особистісний розвиток дітей з порушеннями зору відбувається в умовах поліфакторної депривації. Доведено, що головний акцент у діяльності практичного психолога повинен бути зроблений на профілактиці відхилень в розвитку, яка передбачає обов’язкову кооперацію з безпосереднім соціальним оточенням дитини.
Определено, что депривация – это такое психическое состояние, когда ребенок не имеет возможности удовлетворять свои основные потребности в достаточной мере в течение продолжительного времени. Установлено, что существуют разные виды депривации: сенсорная, социальная, материнская. Раскрыто, что личностное развитие детей с нарушениями зрения происходит в условиях полифакторной депривации. Доказано, что главный акцент в деятельности практического психолога должен быть сделан на профилактике отклонений в развитии, которая предусматривает обязательную кооперацию с непосредственным социальным окружением ребенка. It was determined that deprivation – it is a mental state, when the child is not able to meet their basic needs sufficient measure for a long time. It has been established that there are different types of deprivation: sensory, social, parent. It is disclosed that the personal development of children with visual impairment occurs in conditions of multifactor deprivation. It is proved that the main focus of activities psychologist should be placed on preventing deviations in development cooperation which provides for compulsory direct social environment of the child. |
|
Publisher |
НАПН України
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/707167/1/Mater_metodol_%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf
- Кобильченко, В.В. (2016) Polifaktorna deprivation of personal development of children with visual impairments Особистість в умовах кризових викликів сучасності: Матеріали методологічного семінару НАПН України (24 березня 2016 року). pp. 72-79. |
|